אביגדור ליברמן: "גנץ יהיה שר הביטחון בממשלת נתניהו"

אביגדור ליברמן בכנס ההסתדרות הלאומית לרגל 85 שנים להיווסדה: "אני לא פוסל את ביבי. גנץ יהיה שר הביטחון בממשלת נתניהו"

כנס ההסתדרות הלאומית בירושלים ממשיך לארח את בכירי מדינת ישראל. הכנס, אשר מתקיים לכבוד 85 להיווסדות ההסתדרות הלאומית, אירח את יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, שר הביטחון לשעבר ח"כ אביגדור ליברמן.

ח"כ ליברמן אמר בכנס ההסתדרות הלאומית כי:
"כחול לבן מנסים להעתיק מישראל ביתנו כי הכל היה מתואם מראש של בני גנץ בא עם תיאום מוחלט עם ליצמן וגפני. הכל היה מוסכם מראש. בשניה שיצאה הודעה של בני גנץ הם היו עם הדעות לתקשורת מוכנות. גם החרדים וגם כחול לבן רוצים להחליש את ישראל ביתנו. הם מנסים להעתיק את הקמפיין שלנו. אני לא סומך עליהם. בני גנץ ימצא את הדרך להיות שר הביטחון אצל נתניהו. מי שאמר רק לפני 5 חודשים תנו לי דף לבן ואני חותם למטה זה היה גנץ. מי שמינה את גנץ לרמטכ"ל זה נתניהו."

ליברמן בכנס ההסתדרות הלאומית. קרדיט צילום: הסתדרות לאומית

בנושאי דת ומדינה אמר ליברמן: "אנחנו נגד כפייה דתית. אני מקדש עקרון חיה ותן לחיות. אשתי דוסית, הבת שלי דוסית, הנכדים שלי לומדים בבית ספר דתי. אנחנו בבית אוכלים רק כשר ובחוץ רק מה שטעים."

בנוגע לתכנית מיגון הצפון והדרום אמר ליברמן:
"אני לא מבין איל ראש הממשלה מקפיא את תכנית המיגון לצפון. שנתיים עבדנו עם מיטב המומחים. הקבינט אישר זאת פה אחד. מאז שעזבתי את משרד הביטחון שמעתי שהקפיאו את התכנית. זו הפקרות ביטחונם של תושבי הצפון. זו תכנית עם משמעות כלכלית חברתית עליונה."

לשאלה האם ישב עם נתניהו אמר כי:
אין לי שום דבר נגד נתניהו. אני לא פוסל את ביבי. עד שאין פסק דין חלוט הוא יכול להמשיך ולתפקד. בכל מדינה חופשית דמוקרטית חייבת לכבד את עקרון חזקת החפות. אנחנו מדברים על הממשלה של ליכוד ישראל ביתנו כחול לבן. לא מוכן לשבת עם החרדים סמוטריץ ופרץ.
ב-1 לספטמבר נפתחת שנת הלימודים גייסו רק 7 מורים לפיזיקה. גייסו 477 מורים ליהדות. אני בעד יהדות. לא יכולים להפקיר את המחשבים, המתמטיקה והפיזיקה.
אני מאוד מקווה שתקום ממשלה לאומית ליברלית רחבה שתוכל להוביל מהלכים חשובים וקריטיים למדינת ישראל."

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן