איילת שקד והמנהיגה החברתית של דרום ת"א בתכנית משותפת להוצאת מסתננים מישראל

יו״ר רשימת ימינה איילת שקד והמנהיגה החברתית של דרום תל אביב שפי פז יצאו ביום חמישי האחרון עם תכנית משותפת לפתרון עניין המסתננים והוצאתם מישראל. איילת שקד: ״במקביל להחלת ריבונות בבקעת הירדן צריך גם להחיל ריבונות בדרום ת"א״.

בשידור פייסבוק לייב משותף הכריזו תושבי דרום תא, בהנהגת שפי פז, על תמיכתם ברשימת ימינה. כהמשך לעבודה המשותפת של שקד ותושבי דרום תא במטרה להוציא את המסתננים מישראל ולהביא רווחה לתושבי דרום תא.

כעת, מספר ימים לפני הבחירות, השתיים הציגו את התכנית והדרישות למו"מ הקואליציוני בעניין המסתננים.

להלן התכנית:
1.      בתוך 90 ימים מיום השבעת הממשלה יועבר תיקון 33 לחוק הכניסה לישראל (לשון התיקון מצורפת במסמך) אשר יחסום כל אפשרות של מתן מעמד בישראל למסתננים ושב"חים שלא מכוח החלטה מפורשת של הדרג הנבחר או של בית המשפט לעניינים מנהליים.
‏‪ ‬
2.      בתוך 180 ימים תעבור בחקיקה ובנהלים התוכנית הכלכלית-תעסוקתית (עיקריה להלן) ויישומה יהווה תנאי להמשך מדיניות אי האכיפה כלפי מעסיקי מסתננים ללא אופק הרחקה, שב"חים שערעורם תלוי ועומד (או שהינם נעדרי אופק הרחקה) ומבקשי מקלט שבקשתם טרם אושרה.
‏‪ ‬
3.      כל סיעות הקואליציה יתחייבו שתוך שנה מכינון הממשלה יחוקק חוק יסוד: ההגירה אשר יסדיר את כל האספקטים הנוגעים למדיניות הכניסה והמעמד בישראל לאלו שאינם זכאי שבות, ומכוחו גם יוקם בית דין ארצי להגירה.‪ ‬
4.      הממשלה תתחייב לא לחתום על כל הסכם עם נציבות האו"ם לפליטים אשר יכלול קליטה של מסתננים לא חוקיים בישראל.
‏‪ ‬
5.      כל שינוי בסטטוס קוו הנוגע למדיניות או נהלים הנוגעים להגירה ידרשו בנוסף הסכמה של שר/ת מטעם רשימת "ימינה". השר/ה ואנשי לשכתה יהיו מעורבים בכל שלבי הכנת תשובות המדינה וחוות דעת מטעמה בעניין זה עבור בתי המשפט בכל הערכאות, כולל בית הדין לעררים.

6.      הממשלה תפעל להקמה ומימון של גנים ובתי ספר במתכונת דומה לבתי ספר בינלאומיים ודיפלומטיים, עבור ילדים חסרי מעמד השוהים בישראל באופן ארעי, עד שיחזרו לארצם. הלימודים יתקיימו באנגלית ובמידת האפשר גם בשפת המוצא.

יו"ר מפלגת ימינה איילת שקד ומנהיגות דרום תל אביב יצאו בתכנית להוצאת המסתננים מתל אביב. תמונה: דוברות איילת שקד

‏‪ ‬
7.      תוקם ועדה מתמדת בראשות נציג ראש הממשלה, לבחינת רפורמות ממשלתיות וחוקיות שימנעו הגירה לא חוקית, ובה תיוצג כל אחת מסיעות הקואליציה.
‏‪ ‬
8.      הממשלה תעביר הצעת מחליטים לממן את פעילות הוועדה, כולל מחקר, איסוף נתונים ומומחים עם ניסיון מוכח במניעת הגירה לא חוקית שייעצו לה.

9.      הממשלה תוציא לפועל את החלטת הממשלה שהתקבלה למימון שיקום דרום תל אביב ותוסיף 20 מיליון ₪ על החלטה זו למימון קליניקה משפטית לסיוע לתושבי דרום תל אביב.
‫ ‬

10.   כל החלטה למתן מעמד או אשרת שהייה מכל סוג שהיא באופן קבוצתי למהגרים או מהגרים לא חוקיים, כולל ילדי עובדים זרים, תתקבל אך ורק בהחלטות ממשלה.

מצ"ב תקציר התכנית הכלכלית תעסוקתית מטרת התכנית היא יצירת תמריץ כלכלי לעזיבה מרצון של העובדים הלא מוסדרים במשק אשר אין אופק מידי להרחקתם.

יו"ר רשימת ימינה איילת שקד: ״מדובר בתוכנית מפורטת, רצינית, שעיקרה לתמרץ מסתננים לצאת מכאן. אך אם לא תהיה כאן ממשלת ימין עם ימינה חזקה, תהיה בעיה להגשימה.״

מובילת המאבק הברתי בדרום תא, שפי פז: ימינה היא סוף סוף רשימה שלוקחת אחריות ומחויבת רשמית לעשות שינוי במדיניות ההגירה.

דורון אברהמי ממובילי המאבק בדרום תא: ימינה תחיל ריבונות בדרום תל אביב. הגיע הזמן שתהיה ריבונות ומשילות לא רק בבקעה אלא במרכז הארץ.

חיים גורן, חבר מועצת העיר תל אביב ותושב דרום ת״א: אני פונה לחברי בציונות הדתית אם תושבי והשכונות חשובים לכם הצביעו רק לימינה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן