אלפי אנשים יוצבו בכניסה לקלפיות במגזר הערבי: סיירת "שומרי הסף" של הימין

בימין מקימים סיירת "מטה שומרי הסף" שתורכב מאלפי אנשים שיוצבו בכניסה לקלפיות במגזר הערבי וישמרו על חברי הועדה והמשקיפים. לצורך המיזם יצאו מארגני הפרויקט בגיוס המונים בכדי לשלם לאלף העובדים שיסיירו וישרו בטחון כלפי חברי ומשקיפי הקלפיות. היוזמים: "גם יו"ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר לא סומך על ספירת הקולות וטוהר הבחירות במגזר הערבי לכן הוא הקים סיירת פקחים, אז גם אנחנו לא יכולים לסמוך על אף אחד ולכן הקמנו את המערך"

אלפי אנשים יוצבו בקלפיות במגזר הערבי וישמרו על חברי הועדה והמשקיפים. כך אומרים היום גורמים בכירים בימין. "החלטנו להקים מערך של אנשים שיגיעו ביום הבחירות לקלפיות במגזר הערבי, הם ישמרו שם בגופם על חברי הועדה והמשקיפים היהודים שיגיעו לקלפיות כדי לשמור על טוהר הבחירות" בין היוזמים, בני קצובר ממנהיגי המתיישבים ביהודה ושומרון, ישראל גנץ ראש מועצת בנימין, שי אלון ראש מועצת בית אל, שרה אליאש ממייסדי המועצה קדומים, חגי לובר, חיים פאלק, סא"ל במיל' איציק שדמי, משה סוויל סגן ראש מועצת גוש עציון לשעבר צחי דיקשטיין יושב ראש ועד מתיישבי השומרון, אליהם הצטרף גם יאיר רביבו ראש עיריית לוד ועוד נוספים.

שומרי הסף

על מנת להקים את המערך ייצאו הערב בכירי הימין בגיוס המונים שיהיה המקור התקציבי לפרוייקט.

במטה שומרי הסף מדגישים כי השופט חנן מלצר יור ועדת הבחירות הודיע לאחרונה שיקים סיירת בת 3000 אנשים שיפקחו עם מצלמות בקלפיות מועדות "הוא בעצמו יודע שיהיו זיופים והוא בעצמו לא סומך על השוטרים ועל המשקיפים לכן הוא הקים מערך אנמי משלו שכביכול יעזור. אבל אנחנו לא סומכים על המערך שלו ולכן הקמנו מערך משלנו"
במטה החדש אומרים כי מי שנתן אור ירוק למהלך הם בכירים בימין ביהודה ושומרון, וכי בכוונתם לשים סוף לזיופים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן