אריה דרעי בכנס של ש"ס ערב הבחירות: "הציבור רוצה מדינה יהודית, הדבר בידינו"

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, בכנס התנועה בצפת הערב: "אנחנו חייבים למסור נפש עבור השבת, עבור התורה. הציבור בישראל רוצה מדינה יהודית. הדבר בידינו."

"פניתי לנשיא ריבלין שאלתי אותו למה בכל פעם שמדירים את האוכלוסיה הערבית הוא מגן עליהם ולמה כשמדירים את הציבור החרדי והמסורתי, למעלה מחצי עם, הוא שותק. הנשיא ריבלין ענה לי, כמאמר שלמה המלך המשכיל, "בעת ההיא ידום".
ואני אומר לו: כשהחכמים שותקים נוח להם עם מה שיש,ליברמן ולפיד רוצים ממשלה חילונית, זה אומר שרוב העם פסול. וכולם שותקים. אף אחד לא מגיב. אנחנו לא נשתוק. לא על כבודנו האישי. על כבודו יתברך. אנחנו חייבים למסור נפש עבור השבת, עבור התורה. הציבור בישראל רוצה מדינה יהודית. הדבר בידינו."

אריה דרעי בכנס ש"ס בצפת. תמונה: דוברות ש"ס

בנושא אמר השר דרעי כי: "כעת אני שומע שמתפרסם מחקר שמגלה דבר שאף אחד מאיתנו לא ידע: הציבורים שלנו שמזוהים עם המסורת, בעיקר בני עדות המזרח, אחוז הצבעה שלהם הוא למטה מ-60%. אצל האוכלוסיות המבוססות מעל 65%. בשלישי הקרוב יהיה משאל עם והעם יכריע האם הוא רוצה תורת ישראל ומסורת ישראל, שבת, קידושין, כותל."

עוד התייחס השר דרעי לעתירה שהגישה תנועת ש"ס היום כנגד "טיב טעם": "רשת טיב טעם שפתוחה 24/7 ומוכרת חזיר בגלוי פתחה בקמפיין בסכום של 800 אלף ש"ח כדי לתמוך ברעיון של ממשלה חילונית."

לסיום הצהיר השר דרעי כי: "שלא יקרה מצב שהליכוד יחבור לגנץ וישאיר אותנו בחוץ. הדרך היחידה לעשות את זה היא ש"ס חזקה. ש"ס היא הערובה שנתניהו לא יפקיר את הפריפריה ואת החלשים כמו שקרה בממשלות שלא היינו".

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן