בחירות 2021. בבדרך לכנסת ה24. סיקור מתגלגל

כל העדכונים מבחירות 2021 בדרך לכנסת ה24. מהמאבק הפנימי בציונות הדתית, ביבי מול לפיד, סכנת אחוז החסימה של הקטנות וכל העדכונים החמים.סיקור מתגלגל.

בחירות 2021 סיקור מתגלגל

18.20:יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי בתגובה לדבריו של יאיר לפיד:‏יאיר צודק, המפלגות הקטנות כולן יצאו מאזור הסכנה, ולכן כעת הגיע הזמן ללכת עם הלב ולהצביע למי שאתן ואתם באמת מאמינים לה – שימו אמת בקלפי.
זה הפתק היחיד שמחויב לאמת שלכם. זה הפתק היחיד שלא יאכזב אתכם. סמכו עלי.

יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ על הודעות השקר של לפיד: ״חארטה״״יש עתיד מוציאים פייק ניוז ומספרים שיש לנו 6-7 מנדטים ולא צריכים להצביע לנו יותר. זה חארטה. כל קול חשוב. זה קריטי להצביע לכחול לבן שתעבור את אחוז החסימה ותהיה בממשלת המעבר לקראת אפשרות של בחירות חמישיות. מה שהם עושים הוא חוסר אחריות ממדרגה ראשונה. כדי למנוע את זה- לכו לקלפי ושימו פתק "כן" לכחול לבן.״

18:00.? ח"כ מיקי זוהר: "ליכונידקים, תתעוררו וצאו להצביע, אני מסייר בדרום ולצערי אחוזי ההצבעה בערי הליכוד נמוכים מאוד. אם לא נתעורר אנחנו עלולים להפסיד את הבחירות. נותרו לנו שעות ספורות" .

17.45.יו״ר ש״ס השר אריה דרעי כעת בשיחת זום דחופה לכל מנהלי המטות ונציגי ש״ס ברחבי הארץ: ״לפי המצב כעת במערכת שלנו, אל תנסו להגיע הלילה לחגוג בירושלים, פתאום השסניקים שלנו מרחמים על סמוטריץ׳ ובן גביר. בקצב הזה הוא יביא 6-7 מנדטים על חשבוננו״.

השר דרעי זועק: "אני חייב לומר לכם את האמת, במעוזים של ליברמן ולפיד, בעיקר מרכז שמאל, ישנם אחוזי הצבעה משוגעים, מטורפים. משהו שלא היה בכלל בפעם הקודמת, ואילו במעוזים שלנו שלכאורה שם אנחנו צריכים להיות חזקים, לצערי אנחנו רואים זליגה לכיוון הליכוד וסמוטריץ" :

17.45:סמוטריץ׳ בתדרוך אחרון בטלפניה: ״אני קורא לאנשים תעזבו רגע את ההכנות לפסח וצאו להצביע- האחוזים גם במעוזים שלנו נמוכים״.

יאיר לפיד:"כל הקטנות עוברות"

17:34:יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד בהצהרה לתקשורת בחמ"ל הבחירות:סיכום מהיר של העובדות כמו שהן עולות מהחמ"ל שלנו שכל מפלגות הגוש עולות. עכשיו חייבים יש עתיד גדולה אם אנחנו רוצים להחליף שלטון. הדיון על מי עובר מי לא עובר נגמר, הדיון הוא עכשיו איך מחליפים שלטון עם יש עתיד גדולה, לכו להצביע.

10.40.יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ: "קורא לצאת להצביע לגוש השינוי- אחרת יהיה פה משטר אחר ולא נצליח להגיע אפילו לבחירות חמישיות"

10/26/יו״ר ימינה ומועמדה לראשות הממשלה, נפתלי בנט, הצביע כעת ברעננה מלווה ברעייתו גילת/להלן דבריו:״אני קורא לכל אזרחי ישראל לצאת ולהצביע כדי להביא את השינוי, כדי שתקום כאן סוף סוף ממשלה שאכפת לה״.

10.24:ח״כ סמי אבו שחאדה הצביע ביפו וקרא לציבור לצאת להצביע: ״צאו להצביע לרשימה המשותפת, נגד הגזענות, נגד הכיבוש ולמען שוויון אמיתי לכלל האזרחים. הרשימה המשותפת היא הבית האידיאולוגי לכל מי שרוצה שינוי אמיתי – ולא רק להחליף פרסונה בפרסונה״.

10:25.יו״ר מרצ, ח״כ ניצן הורוביץ, הצביע זה עתה בקלפי בבית הספר אנטוקולסקי בתל אביב. ביציאתו מהקלפי מסר ח״כ הורוביץ: ״ביבי מתפלל שמרצ לא תעבור. זה הצ’אנס היחיד שלו להגיע ל-61. אסור לתת לו את זה. זה צמוד ויוכרע על קולות בודדים. מצביעי מרצ יקבעו את תוצאות הבחירות. אלה הבחירות הכי צמודות שהיו פה כבר שנים. אם מרצ תהיה בפנים, לנתניהו לא תהיה ממשלה עם החשוכים. זאת ההכרעה הכי דרמטית שהייתה בבחירות בישראל מזה שנים רבות״.

יו״ר מרצ הוסיף, ״כל פעם שאני בא לקלפי אני מתרגש, אבל הפעם זה קריטי במיוחד מפני שכל קול קובע והעניין יכול להיחתך על מאות קולות בודדים ובגלל שאם מרצ לא תעבור תקום ממשלת 61 ימין קיצונית של נתניהו עם בן גביר במשרד המשפטים״.

10.00:יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הצביע בקלפי בבי"ס בית יעקב רחוב אורליאן בבני ברק, בסיום ההצבעה אמר ח"כ גפני:"היום תאמצנו! היום תגדלנו! כולנו יוצאים היום להצביע כדי להגיד 'לא!' כנגד ההסתה על הציבור החרדי, להגיד 'כן!' להמשך הקיום היהודי של עם ישראל, אני קורא לכולם לבוא לקלפיות ולהצביע ג' יהדות התורה."

09.45:יו"ר המפלגה פרופ' ירון זליכה הגיע מלווה בבני משפחתו להצביע בקלפי בבית הספר וייצמן, רחוב יוסף ספיר רמת גן. בהמשך יגיע למטה הבחירות ויסייר בקלפיות ובמקומות ציבוריים כדי לשכנע מתלבטים.

בחירות 2021
בחירות 2021 צילום עמיעד טאוב
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן