ברוב דחוק היבא יזבק תתמודד לכנסת

ברוב דחוק של חמישה שופטים בעד וארבעה שופטים נגד, בוטלה החלטת ועדת הבחירות לפסול את מעמודתה של היבא יזבק מריצה לכנסת. התגובות במערכת הפולטית לא איחרו לבוא.

מפלגת ימינה בתגובה להחלטת בג"צ : "שופטי בג״צ הוכיחו הערב שוב כי הם כבר מזמן לא עסוקים בצדק אלא בפוליטיקה ואג׳נדת שמאל ליברלית. הכשרתה של יזבק אשר תמכה ברוצחים שפלים ואף לא מוכנה להתנצל או לחזור בה מכך היא נקודת שפל חדשה של בית המשפט העליון ואמון הציבור בו. רק ימינה חזקה תוביל מהפכה משפטית שתאפשר להחזיר את בג״צ לתפקידו וגודלו הטבעי".

רק ימינה תחזיר את בג"צ לתפקידו וגודלו הטבעי

תגובת שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד : "בית המשפט העליון הכשיר תומכת טרור ודרך על סעיף 7א , נשיאת העליון חיות , השופט סולברג ,השופט מינץ והשופט אלרון היו בדעת המיעוט שצריך לפסול אותה. הגדלת המחנה השמרני שהובלתי, לפני 3 שנים, בקדנציה שלי כשרת משפטים, מוכיח את התוצאות בשטח, אך עדיין עבודה רבה לפנינו".

ח"כ אופיר סופר (ימינה) בכתב בטוויוטר: "בית משפט עליון שהתעלה שוב על תפיסת אזרחיו. התמיכה של יזבק בטרור ובשפיכת דם יהודי, קיבלה היום חותמת רשמית של אחד ממוסדות מדינת ישראל הרשמית. רק ימינה חזקה תמשיך לפעול בכדי לאזן את מערכת המשפט ולמנות שופטים שמרנים נוספים."

איילת שקד. תמונה: עט תקשורת

שופטי העליון הם הגורם מספר 1 לפגיעה באמון הציבור במערכת המשפט

גם ח"כ מוטי יוגב הגיב בטוויטר: "ביהמ"ש העליון בהכשירו את אויבת ישראל לכהן בכנסת ישראל ובאפשרו לשב"חית להיקלט כפליטה, הוציא עצמו מהכלל. למרות הצבעת הנשיאה, שופטי העליון הם הגורם מס' 1 בפגיעה באמון הציבור במערכת המשפט. אני קורא לשר הפנים להנחות את צוותו לדרוש במיידי דיון נוסף בנוגע למדיניות ההגירה. לממשלה אני קורא, מהרו לחוקק את פסקת ההתגברות והשיבו את הסמכות והאחריות השלטונית לידי נבחרי הציבור".

תומכת המחבלים היבא יזבק צריכה להיות בכלא ולא בכנסת

מועמדת 'ימינה' לכנסת, שרה ב"ק הגיבה: "כנסת ישראל היא לא מקום לעבריינים תומכי טרור המהללים רוצחים-מרוצצי-גולגלות של ילדים. תומכת המחבלים היבא יזבק צריכה להיות בכלא ולא בכנסת. כך על פי חוק המאבק בטרור סעיף 24 א הקובע עונש מאסר בן שלוש שנים לעושה מעשה של הזדהות תמיכה או אהדה בארגון טרור".

הליכוד בחרו להמשיך להאשים את גנץ: "בושה. לגנץ אין ממשלה בלי הרשימה המשותפת. אחרי ההחלטה היום, מי שרוצה את היבא יזבק באופוזיציה ולא בממשלה – חייב להצביע רק לליכוד".

עוצמה יהודית שמעומדים מטעמם לא עברו את מבחן בג"צ הגיבו בחומרה: "שופטי בג"צ לא יכולים להסתכל בעיניהם של בני משפחת הרן – הם למעשה הביעו הכשר למי שמהללת את רוצחי יקיריהם"

שכרו תחקירנים שהוכיחו שיזבק תמכה בטרור

בעוצמה יהודית תוקפו בחריפות את בית המשפט העליון בעקבות החלטתה של בית המשפט והזכירו שהם שכרו צוות תחקירנים מיוחד, שהביא עשרות ראיות המעידות על תמיכתה של יזבק בטרור ובמחבלים.

"בג"צ שוב חוצה קו אדום ובאמצעות פלפול משפטי עלוב הכשיר מעריצה של רוצחי ילדים יהודים. שופטי בג"צ לא יכולים להסתכל בעיניהם של בני משפחת הרן – הם למעשה הביעו הכשר למי שמהללת את רוצחי יקיריהם".

עוד אומרים בעוצמה יהודית: "צריך לפקוח את העיניים ולהבין לאיזה שפל בג"צ ירד: ד"ר מיכאל בן ארי, ציוני אוהב ישראל, שילדיו משרתים ביחידות קרביות בצה"ל – פסול, ואילו הנציגה של סמיר קונטאר ודלאל מוגרבי כשרה. כשנציגי עוצמה יהודית יישבו בבית המחוקקים, בג"צ ישוב לגודלו הטבעי".

צילום: עו"ד איתמר בן גביר

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן