דניאל פומרנץ: "בעולם רואים את ההתקפה של ישראל כפשע נגד האנושות ומשווים אותנו לנאצים ולאפרטהייד"

דניאל פומרנץ מנכ”ל Honest Reporting  – הארגון המוקדש לביקורת על כלי תקשורת המטים את סיקור הסכסוך לרעת ישראל, מחובר לכל אמצעי התקשורת בעולם 24/7 ביומיים האחרונים.

דניאל פומרנץ מנכל עמותת Honest Reporting מדווח על הסיקור של ישראל בעולם 

העוסק בשנים האחרונות בשמירה על סיקור מאוזן בכל הקשור לישראל, בתקשורת העולמית. 

"ב-48 שעות האחרונות אנו עדים לכך שישראל מסוקרת בצורה הכי גרועה שאפשר. וזה חמור מאוד. בכמעט כל מדיה. גם במיינסטרים. בכל רחבי העולם. גם במדינות מערביות. ישראל נחשבת מדינה כובשת. כזו שעושה רצח עם. עם שוטרים אלימים. העושה פשעי מלחמה ופשע נגד האנושות. מדינת אפרטהייד שאפילו משווים אותה לנאצים. הפלשתינאים נחשבים בעיני התקשורת בעולם כקורבן בכל הסיפור הנוכחי והדיווח מוטה לטובתם."

דניאל פומרנץ מנכ”ל Honest Reporting  – "אף מדיה בעולם לא התעניינה ביום ירושלים, רובם לא יודעים שיום כזה קיים בכלל, אבל מה שכן הם יודעים ומפרסמים לפי הסיקור העולמי – הוא שישראל בוחרת לתקוף את הפלשתינאים דווקא בימי חג הראמדן. זה מתחבר לסיפור הנוסף שסוקר בעולם שדווקא בזמן הקורונה ישראל בחרה להוציא פלשתינאים מבתיהם בשכונת שייח ג'ראח, בתים ומשפחות של דורות, שישבו שם. העולם מסקר את הנושא עם כותרות לא מחמיאות נגד ישראל. עוד סיפור שליבה את האש בתקשורת העולמית הוא שישראל תוקפת את המתפללים במסגד ללא סיבה והחמאס רק הגיב לזה עם רקטות על ישראל".

בדיוק מהסיבות הללו דניאל פומרנץ, עורך דין ופעיל חברתית, החליט להקים את עמותת HONEST REPORTING (דיווח הגון) בישראל, כאשר המשימה המוצהרת של העמותה היא לחשוף מהלכים של הטייה בביקורת העולמית נגד ישראל. דניאל פומרנץ, הנו מומחה לעסקים ומשפט אמריקאי ובינלאומי. הוא עבד בארה"ב כעורך דין והועסק במשרדים מובילים בניו יורק ובשיקגו. עם עלייתו לישראל הוא פנה ליזמות וכיום דניאל הוא מנכ"ל ארגון ישראלי ובינלאומי בשם HonestReporting והינו מרצה מן החוץ במרכז הבינתחומי בהרצליה (IDC).       

דניאל פומרנץ
צילום באדיבות: ענת צ'רפק מחנאי
דניאל פומרנץ
צילום באדיבות: ענת צ'רפק מחנאי
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן