הטרוריסט הנאלח הפך לעיתונאי מסכן

אהבת ישראל
"גדולה היא אהבתי לכל היצורים, לכל המציאות. חלילה לי להכניס בלבבי גם זיק קטן של משטמה, של שנאת הבריות. הנני מרגיש במלוא קרבי את אהבתי הגדולה לכל הבריות" כתב ההוגה היהודי הגדול ביותר במאה העשרים, הרב קוק זצ"ל.

כמה קשה להגיע למעלתו של הרב קוק ועוד בשעת בחירות עם כמות היצורים המסתובבים בסחי הפוליטי שממש קשה לחבבם ולכולם קו מאחד של רוממות הדמוקרטיה בגרונם וחרב של שנאה ושטנה אנטי ישראלית בידם. המדובר כמובן בחבורת יפי הנפש של המחנה הדמוקרטי, מפלגה שכל כולה שנאה טהורה לכל מה שריח יהודי או ימני נובע ממנו.

שנאת ישראל

הסרטון של ברק. תמונה: צילום מסך.


זה מתחיל מהמועמד לכנסת מוסי רז שהספיק בשבוע אחד להפוך את רבש"ץ קרני שומרון יאיר טרבלסי שמנע פיגוע לעוכר ישראל תוך שהוא חותך את התמונה בה טרבלסי עוצר מחבלים ומוסיף את הכיתוב 'אלימות המכרסמת בדמוקרטיה". אחרי איום בתביעת דיבה התנצל הדמוקרט הדגול אך המשיך במפגן שנאת ישראל עם  ציוץ הזוי על "עיתונאי בן 47 משכם, העצור בבתי הכלא בישראל מאז 2015 מת בכלאו אך לא ניתן לו למות חופשי" "סליחה שאני מטריד בעניינים שוליים כמו חיי אדם של פלסטינים" סיים חבר הכנסת בעבר ובע"ה לא בעתיד את הציוץ שלו תוך שהוא שוכח לציין כי העיתונאי המסכן הוא טרוריסט נאלח שנעצר בין היתר בגין רצח, עבירות אמל"ח, חטיפה, חברות בארגון טרור, רציחתם של בני הזוג הנקין זכרונם לברכה ועוד שאר מרעין בישין.

זה ממשיך במנהיג מפלגתו אהוד חבר של פדופילים ברק שהעלה סרטון מסית בו הוא משווה בין נתניהו למנהיג תנועת כהנא ומציג סרטון בו צועק הקהל לנתניהו העומד על המרפסת בכיכר ציון "היידה ביבי" בעוד בכתוביות מופיעות המילים "מוות לרבין". ועל זה בדיוק נכתב במדרש תנחומא מה קורה למי שמרחם על אכזרים.

הסתה בישראל

קו חד וברור מחבר בין חיתוכי התמונות, הוספת המילים על תמונה לא רלוונטית והסרטונים הערוכים כנגד המכינה בעצמונה. בכל המקרים המחנה העלאק דמוקרטי שוחר הדמוקרטיה וטוהר המידות מתגלה בקלונו עם שימוש ציני ואסור ביכולות החיתוך של התוכנות הגרפיות ועריכה מגמתית וערלת לב במטרה להסית כנגד הימין ככלל והציונות הדתית בפרט . אפשר להתנחם רק בכך שעל ראש הגנב עורך הוידאו בוער הכובע ושמערכת הבחירות הרעה והמקטבת שלנו קרבה לסיומה וטוב שכך.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן