המשפחות השכולות בקמפיין חדש נגד האיחוד האירופי: "מירב חג'אג' לא תהיה קורבן נוסף של האיחוד האירופי"

משפחות שכולות ונפגעי פעולות איבה מפורום "בוחרים בחיים" יצאו ביום חמישי האחרון במחאה נגד האיחוד האירופי ופעולותיו נגד מדינת ישראל וחיילי צה"ל בעקבות מימון הגנה משפטית למחבלים אשר רצחו את יקיריהם.

בסרטון שהועלה היום לרשת נראים משפחות שכולות החברות בפורום, אשר מלווה ע"י תנועת "אם תרצו", מזמינות את הציבור להגיע ביום ראשון הקרוב, 24 בנובמבר לתחנת המשטרה בבני ברק בה צפויה להיחקר מירב חג'אג', אמה של סגן שיר ז"ל אשר נרצחה בפיגוע. כזכור לפני מספר שבועות, התקיימה פעילות מחוץ לשגרירות של האיחוד האירופי על אוזלת היד של האיחוד אשר מספק הגנה משפטית למחבלים דרך מימון ארגוני דה לגיטימציה הפועלים בישראל, כמו האגודה לזכויות האזרח, עדאלה, המוקד להגנת הפרט ועוד.

מתוך סרטון המחאה. קרדיט: אם תרצו

בסרטון שהועלה לרשת נראו מספר נציגי משפחת שכולות מזמינים את הציבור להגיע ביום ראשון הקרוב ולהביא מחאה נגד האיחוד האירופי מחוץ לכותלי תחנת המשטרה.
כזכור, סגן שיר חג'אג' נפלה בפיגוע בירושלים, בינואר 2017 יחד עם שיר נפלו גם סגן יעל יקותיאל, סגן משנה ארז אורבך וסגן משנה שירה צור.
לאחר הפיגוע קיבלה מערכת הביטחון החלטה להרוס את בית המחבל. עם ההודעה על כך כבר הודיע ארגון המוקד להגנת הפרט שיתייצב לצד משפחת המחבל ויעתור לבג"ץ נגד הריסת הבית.
בהמשך המדינה קיבלה החלטה לשלול תושבות למספר בני משפחה של המחבל תושב ירושלים, וגם הפעם הארגון המוקד להגנת הפרט התייצב לצד משפחת המחבל.

בועז קוקיא אביו של לוחם הנח"ל רון ז"ל פתח את הסרטון ואמר כי: "מירב היא קורבן נוסף של האיחוד האירופי. אנחנו לא ניתן לאיחוד האירופי לנצח אותה."

ברנדה למקוס, אימה של דליה ז"ל אשר נרצחה בפיגוע בגוש עציון הוסיפה כי: "בחמש שנים האחרונות העביר האיחוד האירופי למוקד להגנת הפרט מעל ל2 ורבע מיליון ₪ ובנוסף העביר דרך "מועצת הפליטים הנורווגית" עוד 7 וחצי מיליון ₪."

דן לנדא חמיו של אלעד סלומון אשר נרמח בפיגוע בטבח בנווה צוף אמר כי: "האיחוד האירופי מתייצב פעם אחר פעם לצד מי שילד, גידל וחינך את המחבל שרצח את שיר, הבת של מירב חג'אג'."

ישראל ליכנטזון אח של אברהם בר אור הי"ד הוסיף:
"המוקד הזה למען זכויות הפרט של משפחות המחבלים הוא לא לבד. בתקופה הזו העביר האיחוד האירופי, גם 10 מיליון ₪ לארגון עדאלה ולאגודה לזכויות האזרח שבעצמם מגנים על מחבלים בבג"ץ. ועוד 5 מיליון ₪ לשוברים שתיקה ובצלם המתפרנסים מהכפשת חיילי צה"ל בארץ ובעולם. סך הכל מעל ל-60 מיליון ₪ לארגוני תעמולה ומשפט נגד ישראל. "

המשפחות השכולות הדגישו בסיום הסרטון כי: "לא ניתן למירב לעמוד לבד. מירב לא תיהיה קורבן נוסף של האיחוד האירופי. מול איחוד אירופי שמממן תקווה למשפחות של מחבלים. ביום ראשון כולנו מתייצבים עם מירב."

מפגן המחאה יתקיים היום, ה-24/11/2019 בתחנת המשטרה מרחב דן בשעה 8:00 ברחוב הקישון 10 בני ברק

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן