השדולה למען הצפון: "המטרה היא להציב את הפריפריה במרכז של מדינת ישראל"

פועלים יחד: חברי הכנסת מוטי יוגב ואופיר סופר (הבית היהודי-האיחוד הלאומי) קיימו אמש כנס של "השדולה למען הצפון" בשיתוף עם עמותת לב בגליל בעיר כרמיאל ביחד עם אישי ציבור ופעילי שטח.

חבר הכנסת מוטי יוגב שפעל בשנים האחרונות למען הגליל בכנסת ביחד עם ח"כ אופיר סופר תושב טפחות שבמרום הגליל, הדגישו את כוונתם לפעול למען האזור ולרתום את משרדי הממשלה, בתקווה שזאת תקום במהרה על מנת לסייע לפיתוח כלכלי, תעסוקתי, בנייה, חינוך ובריאות לכל אזור הצפון.

השדולה למען הצפון. תמונה: דוברות הבית היהודי האיחוד הלאומי.

בכוונת השדולה למען הצפון לרתום חברי כנסת נוספים שאזור הצפון יקר לליבם ורואים חשיבות ציונית ואסטרטגית לשגשוגו.

ח"כ אופיר סופר: "כאחד שגדל בצפון ורואה בצער רב לא מעט מבני האזור שעוזבים למרכז אני רואה חשיבות רבה בסיוע מקיף ותוכנית אסטרטגית לפיתוח אזורי כפי שממשלת ישראל נהגה בנגב שפורח ומשגשג בשנים האחרונות. אני שמח לשתף פעולה עם ח"כ מוטי יוגב שפעל למען הצפון לא מעט בשנים האחרונות. אני שמח על כל שיתוף פעולה כפי שגם הסכמתי על כך עם חברי ניר ברקת, שיתוף פעולה שבעז"ה יתרחב. חיזוק הצפון לא צריכה להיות סיסמת בחירות אלא תוכנית ביצוע לכל ממשלה שתקום, זה אינטרס ציון רם מעלה."

ח"כ מוטי יוגב: "זו הכנסת הרביעית ברציפות בה אנו מקימים את שדולת חיזוק הצפון, במטרה להציב את הפריפריה במרכז סדר העדיפויות של מדינת ישראל. זו המטרה הראשונה ששמתי לנגד עיניי: בחיזוק ההתיישבות היהודית, קליטת עליה, תעסוקה, בריאות, חינוך, מיגון ועוד. לשמחתי, מצאתי באנשי האיחוד הלאומי שותפים נאמנים להירתם יחד למשימת חיזוק הצפון. בע"ה נפעל יחד למען כל האתגרים, לחיזוק החוסן הדמוגרפי והתשתיות בצפון, לחיזוק השפעתה של הציונות הדתית המאוחדת בכנסת ובממשלת ישראל".

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן