השר ארדן: "1000 מצלמות גוף מהמשטרה יינתנו למשקיפי ועדת הבחירות"

השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים , גלעד ארדן, פתח אתמול, את כנס ההסתדרות הלאומית לרגל 85 שנים להיווסדה אשר התקיים בירושלים. "1000 מצלמות גוף מהמשטרה יינתנו למשקיפי ועדת הבחירות"

השר ארדן סיפר בשיחה עם העיתונאי דני זקן: "פעילותי הסטודנטיאלית החלה הרבה בזכות תמיכת הסתדרות העובדים הלאומית אז. אני שמח וגאה לראות את הגוף הכ"כ חשוב הזה עולה לאט,בשקט ובמקצועיות וכל זאת בהנהגת יו"ר הלאומית יואב שמחי. שמירה על זכויות העובדים יחד עם פעילות שוטפת של המשק הוא השילוב המאוזן והמקצועי. ז'בוטינסקי דיבר על שבירת מונפול העבודה. הגיע הזמן שגם בתחום יחסי העבודה נעודד תחרות תוך שמירה מלאה על זכויות העובדים."

השר גלעד ארדן בכנס. קרדיט: דוברות הסתדרות לאומית

ארדן התייחס לדיון בספירת הקלפיות בבית המשפט המחוזי בנוגע להענקת מנדט נוסף לליכוד וכן הצבת המצלמות בקלפיות: "הייתה לנו ביקורת קשה על אי הצבת המצלמות. אנחנו נמצאים בעידן של שקיפות, אין סיבה שלא תהיה שקיפות ואין מה להסתיר למי שלא מזייף. אנחנו לא נתפשר על ספירת הקולות ועל טוהר המידות. פעם ראשונה אי פעם שועדת הבחירות המרכזית תפעיל 3000 משקיפי טוהר מידות שיסתובבו בקלפיות ויתמקדו באזורים הרגישים מבחינת חשש לזיופים ואי סדרים בהצבעה. * קיימתי דיון היערכות מקיף לבחירות עם משטרת ישראל ולשמחתי המשטרה הסכימה להעביר כ-1000 מצלמות גוף שעדיין לא נמצאות בשימוש, לפקחי טוהר המידות של הוועדה והם יסתובבו איתן כדי להגביר את השקיפות וההרתעה. נוסף על כך יהיה תיאום מלא בין המשטרה לוועדת הבחירות המרכזית בקשר לקלפיות הרגישות בארץ ולשם גם יופנה עיקר כח השיטור כולל שוטרים עם מצלמות גוף שיופנו למקומות הרגישים.*
שקיפות ופיקוח יהיה גם בעזרת המצלמות וגם דרך שת"פ של המשטרה וועדת הבחירות.

יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית אמר: "זהו יום חג עבור ההסתדרות הלאומית אשר חרטה על דגלה את קידום זכויות העובדים. 85 שנים ליסודה של ההסתדרות הלאומית בישום חזונו של זאב זבוטינסקי: "כל אדם הוא מלך" אני נשאף להמשיך לדאוג לכל העובדים באשר הם."

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן