חימום תת רצפתי – בריא יותר, איכותי יותר ומתקדם יותר.

בשנים האחרונות מערכות חימום תת רצפתי נחשבות לשיטת החימום המתקדמת והטובה ביותר בהשוואה לשיטות חימום אחרות. מערכות אלו מהוות פתרון אולטימטיבי לחימום הבית.

חימום תת רצפתי
צילום: PIXBAY

שיטת חימום תת רצפתי יכולה להתבצע על בסיס מים חשמל או גז, באמצעות מערכת המותקנת מתחת לרצפת הבית. בהתאם לכך, יש לקחת בחשבון ולתכנן מראש את התקנת מערכת החימום כחלק מתכנון בנייתו של הבית החדש או בעת ביצוע שיפוץ אשר יכלול גם את פירוק או החלפת הריצוף.

כיום, שיטת החימום השכיחה ביותר הנה חימום תת רצפתי על בסיס מים. החום המופק מן הרצפה, מתבסס על נטייתם של גלי החום לעלות כלפי מעלה ולחמם את הבית בצורה אחידה ונעימה.

חימום תת רצפתי על בסיס מים

מערכת חימום זו מורכבת ממערכת סגורה של צינורות המחוברת למשאבת חום, דרכה מוזרמים המים החמים המחממים את רצפת הבית.

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת המשלבת את משאבת החום החיצונית, החום המופק מן הרצפה עולה כלפי מעלה בצורה אחידה, טבעית ונעימה ללא ייבוש אוויר החלל או תחושת מחנק.

יתרונות מערכת חימום תת רצפתי

  • בטיחותית – מערכת החימום מותקנת מתחת לרצפת הבית וכזאת היא אינה גלויה לעין, ליושבי הבית אין כל אפשרות לבוא במגע עימה. על כן, ניתן לשבת ואף להתהלך עליה יחפים.
  • שליטה ובקרה – מומלץ להתקין את רכיב התרמוסטט בכל אזור בנפרד בכדי לכוון את הטמפרטורה הרצויה בהתאם לתחושתכם.
  • ללא נזילות – המים החמים זורמים דרך מערכת צינורות סגורה, בכל שלבי התקנת המערכת מתבצעות בדיקות מקיפות אשר יבטיחו את תקינותה ופעילותה הרציפה של המערכת.
  • פיזור חום אחיד – החום העולה מן הרצפה כלפי מעלה, מתפשט בכל שטח הבית בצורה אחידה וכזאת היא אינה מייבשת את האוויר בבית.
  • חופש עיצוב – לאחר התקנת מערכת החימום, אין צורך בהתקנת גופי חימום נוספים בתוך חלל הבית, דבר זה יאפשר לכם לעצב אותו כראות עיניכם ללא צורך בשמירת מקום עתידי.
  • אחריות מלאה ללקוח – 30 שנות אחריות לצנרת מערכת החימום ו5 שנות אחריות למשאבת החום.

לסיכום

חימום תת רצפתי נחשב לשיטת החימום האפקטיבית והאידיאלית ביותר לחימום הבית. מערכות חימום בשילובן של משאבות חום, מאופיינות בניצולן היעיל של האנרגיה לטובת חימום המים. בכך, ישנו חסכון משמעותי בצריכת האנרגיה שיוביל לחסכון מובהק בהוצאות החשמל.

חברת ניו אנרג'י ישראל, הנה חברה המתמחה בהתקנה, תכנון ומתן שירות מקיף למערכות חימום תת רצפתי על בסיס מים, עם למעלה מ30 שנות ניסיון בתחום.

ההמלצות מבוססות על חוות דעת שהתקבלו מלקוחות לאחר שהתקינו את מערכת החימום התת רצפתי בביתם.

נותרו לכם עוד שאלות שאינן קיבלו מענה? מעוניינים להתייעץ עמנו? אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן