ח"כ יואל אדלשטיין: "מה שעשה ח"כ איימן עודה היה לא פחות מפיגוע"

בסוף השבוע האחרון התקיים כנס "בוחרים לחשוב" של המכון הישראלי לדמוקרטיה בשיתוף עם בית יגאל אלון וקרן לאוטמן לקראת הבחירות הקרובות. בכנס השתתפו מאות חניכי המכינות הקדם צבאיות וחברי כנסת ביניהם: יולי אדלשטיין, עמיר פרץ, אהוד ברק, עידית סילמן. יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ: "נתניהו מנסה לייצר דה-לגיטימציה לתוצאות הבחירות"

אהוד ברק. צילום: מיכל פתאל

יו"ר הכנסת ח"כ יולי (יואל) אדלשטיין, הליכוד: "מה שעשה אתמול ח"כ איימן עודה היה לא פחות מפיגוע בציבור הערבי ובדו-קיום, הרבה יותר מחוק המצלמות. מדובר בסך הכל בתיקון טכני לחוק הבחירות. נכון, זכותו של כל אזרח להצביע באופן חופשי, אך קיים חשש לזיופים בקלפיות רבות, וזה כבר קרה בעבר. לצערי, מערכת הבחירות המיותרת הזאת מתקיימת בגלל פסילות פרסונליות. אני מקווה שראשי המפלגות למדו את הלקח, ואעשה הכל כדי שלא נגיע לבחירות שלישיות״.

 

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. קרדיט: מיכל פתאל

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, המחנה הדמוקרטי: "הדמוקרטיה חייבת להתגונן מפני אלה שמשתמשים בסמכויות שהיא מעניקה כדי להרוס אותה מבפנים. שחיקת הדמוקרטיה לא נעשית ביום אחד, אלא בשלבים. קיימת ברית בין נתניהו שמפחד מאימת הדין והוא יעשה הכל כדי להיחלץ ממנו, לחבורת גזענים קיצוניים וכהאניסטים. הברית הזאת מסתערת על כל מה שמשקף את מדינת ישראל. הממשלה הזו מגבה הדתה בבתי הספר ושחיתות, ומקדמת חזון סיפוח של כל יו״ש, שיהיה סוף החזון הציוני״.

יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ: "נתניהו ניסה להפחיד את הערבים כדי שלא יגיעו להצביע, ולייצר דה-לגיטימציה לתוצאות הבחירות. נתניהו יודע שהוא הולך להפסיד. לא נשב איתו בממשלה בשום פנים ואופן". על רצועת עזה אמר: "גם אם מחר נכבוש את הרצועה לפי מה שדורשים אף אחד לא חושב על ההמשך?".

ח"כ עידית סילמן, ימינה: "מעולם לא קרה בישראל שמפלגה שהתנדנדה בסקרים עברה את אחוז החסימה, ונתניהו מבין זאת היטב. האמירות המזגזגות שלו לגבי עוצמה יהודית מעידות על דבר אחד – הוא כנראה החליט להקים ממשלה עם השמאל. לכן הוא רוצה את ימינה קטנה וחלשה. לא ניתן לזה לקרות".

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן