יוסי דגן: "מי שחושב שהוא יחיל ריבונות וישאיר יישובים תלושים כמו איים- טועה"

לראשונה בהתיישבות: אזהרה כנגד החלת ריבונות. יוסי דגן בוועידת בשבע להתיישבות: "מי שחושב שהוא יחיל ריבונות על יישובים וישאיר אותם כאיים בלב מדינת טרור – טועה"

ראש המועצה יוסי דגן התייחס היום בכנס וועידת בשבע להבטחה להחלת ריבונות ורומז לתוכנית טראמפ :

אני רוצה להגיד את זה בצורה ברורה. אנחנו שומעים לאחרונה המון דיבורים על ריבונות לפני בחירות. אז חוץ מזה שצריך גם מעשים צריך לומר שמי שחושב שהוא יחיל ריבונות רק על היישובים ביהודה ושומרון וישאיר אותם תלושים כמו איים בלב מדינת טרור הוא טועה. אנחנו מצפים לבניה יהודית על שטחי ה-c לפחות וזה מה שיאפשר לנו להביא מליוני יהודים לשומרון.

יוסי דגן בועידת בשבע להתיישבות. תמונה: צבי סוכות

דגן הוסיף "תודה לבשבע גם על זה שכנס הרצליה שמדברים בו על עקירת יהודים זה לא הכנס המקצועי היחיד. אתם עושים מתוך אמונה גדולה ומתוך אותם אידיאלים שלנו משהו ברמה הכי גבוהה ואני מודה לכם גם שבחרתם בנו בשומרון בקדם ובאבני חפץ".

בהמשך אמר דגן: "אנחנו בחזון משותף להגיע למליון תושבים ביהודה ושומרון. לא רק מליון כי ביהודה ושומרון יש שישה מליון דונם. מתוכם בנו יהודים וערבים ביחד רק בשבעה אחוז, יש מעל חמישה מליון וחצי דונם ריקים. אנחנו רוצים להגיע ללמעלה ממליון בשלב הראשון בשומרון ובשביל זה צריך ארבעה דברים. צריך בנייה במסות. צריך כבישים כדי שיהיה אפשר להגיע בנוחות, צריך קרקע וצריך הסברה".

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן