יוסי דגן משבח את נפתלי בנט: "נסיעתו לארה"ב – צעד אסטרטגי וחשוב"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, שנחשב לאחד מבכירי הליכוד, משבח היום את שר הבטחון ויו"ר ימינה – ח"כ נפתלי בנט. זאת לאחר שבנט הודיע כי ייצא לוושינגטון היום, לפגישות מקצועיות עם מקבילו האמריקאי מזכיר ההגנה וכן להפגש עם גורמים בכירים בכדי להסביר את עמדת ישראל .דגן: "נסיעתו של בנט בעיתוי הזה, צעד אסטרטגי חשוב"

השר נפתלי בנט וראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן בביקור בנופי נחמיה לפני מספר ימים. צילום: לפ"מ

דגן שוחח עם השר נפתלי בנט, שיבח אותו על הנסיעה שלו "זהו צעד אסטרטגי אמיץ וחשוב, כך נכון לנהוג, צריך שבארה"ב יבינו את החשיבות של ריבונות עבור מדינת ישראל גם במישור הבטחוני. כשאנחנו מביאים חברי קונגרס וחברי סנאט למרפסת של המדינה בפדואל והם רואים את נתב"ג ותל אביב כמתחת לכף היד, כשהם רואים מהר ברכה את נמל תל אביב ואת האוניות בנמל אשדוד הם מבינים שלא רק שיהודה ושומרון שלנו ולא רק שמדובר בעניין ערכי ומוסרי אלא שמדינת טרור במקום הזה תסכן את עצם קיומה של מדינת ישראל ואת ההתיישבות בשומרון שעליה צריך שתהיה ריבונות והיא המפתח.

 "קורא לרוה"מ להכריז ריבונות גם ללא הסכמת ארה"ב".

עוד הוסיף דגן: "אני קורא לראש הממשלה שהוא מנהיג. לגלות צעד מנהיגותי, בימים האלו ולהכריז עם הסכמת האמריקאים או בלי הסכמת האמריקאים על החלת ריבונות בישובים היהודים ובמרחבים ביהודה שומרון והבקעה".

דגן שלח אתמול מכתב לראש הממשלה בו קרא לו להחיל ריבונות גם ללא הסכמת ארה"ב, ובו כתב בין השאר: "בחרנו בך אדוני ראש הממשלה, לא בטראמפ ואפילו לא בקושניר ישראל היא מדינה ריבונית עליך להחליט על החלת ריבונות גם בניגוד לעמדת ארה"ב". וכן הוסיף את הקווים האדומים של ההתיישבות בנוגע לכל תוכנית מדינית: לא למדינה פלסטינית, לא להקפאת בנייה. לא לישובים מבודדים בלב מדינת טרור. דגן יצא בשבוע שעבר לוושינגטון טרם פרסום התוכנית, נפגש עם גורמי ממשל בכירים, עם בכירים במפלגה הרפובליקנית ומנהיגים אוונגליסטים כדי להתריע מפני הסכנות בתוכנית

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן