יו"ר תנועת אם תרצו מצטרף למחאה נגד הניסיון לבצע הפיכה שלטונית: "כלו כל הקיצין"

בעקבות הפרסומים אמש על מחדלי החקירה החמורים בעניינו של עד המדינה ניר חפץ, הודיע יו"ר תנועת אם תרצו מתן פלג כי יצטרף גם הוא למחאה המתרחבת: כלו כל הקיצין

מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו הודיע הבוקר (ג') כי יצטרף לשרשרת מפגני המחאה נגד שלטון הפקידים והניסיון הנלוז לבצע הפיכה שלטונית דרך רשויות החוק ולא דרך בחירות.

בפוסט שפירסם הבוקר יו"ר תנועת "אם תרצו" מתן פלג נכתב כי:

יו"ר אם תרצו מתן פלג
צילום: מאיר אילפור

"עם התרחבות המחאה החשובה למען ראש הממשלה ונגד מסכת הכשלים בחקירות האובססיביות, כולל קמפיין הגוועלד ארוך השנים של האליטה הפוסט-ציונית נגדו, החלטתי שהדבר הנכון ביותר לעשות הוא לקחת חלק ולבוא לחזק. "
לדברי פלג:
"התרחבות המחאה לשני מוקדים בפתח-תקווה ותל-אביב דורשת מכלל אנשי המחנה הלאומי ומכלל האנשים שפשוט רוצים שישראל תתנהל כמדינה מתוקנת, לעשות מאמץ ולהצביע ברגליים.

פלג ציין כי הוא מעריך מאוד את רוה"מ אך ציין כי המחאה חשובה בהרבה שכן היא על זהותה היהודית של המדינה ויכולתה להתקיים כמדינה מתוקנת.
"נתניהו הוא מקרה בוחן.
מקרה המאפשר לנו, בגלל ההד התקשורתי הגדול סביבו, לראות עד כמה מדינת ישראל סובלת מאליטה פוסט-ציונית חזקה ונחושה שבכל רבדיה; תקשורת; תרבות; אקדמיה; ארגוני הקרן ומערכת המשפט לא רוצים לראות את ישראל מתקיימת כמדינה יהודית עמוקה."
פלג סיים את דבריו בקריאה לציבור להגיע ולהשתתף במפגן המחאה:
"מכיוון שאנחנו לא רוצים לחיות בתוך מדינת עומק שבה העם לא שולט אלא קומץ אליטיסטי השולט במנגנוני הכוח ושם פס על החוק, על אפו וחמתו של רצון הציבור, אנחנו העם, חייבים להתייצב בתל אביב במוצ"ש הקרוב למען נתניהו ולהרחיב את המחאה,
הם השתילו לנו רעיונות.
הם השתילו לנו ספק.
הם לא בחלו באמצעים.
אנחנו יודעים את האמת.
יש לנו את הזכות ובעיקר את החובה לשמור על הדמוקרטיה שלנו.כלו כל הקיצין."

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן