למרות המתיחות בדרום: מעל 1,000 רצים נרשמו למירוץ הלילה של שדרות ושער הנגב

חיילים, ילדים בעלי צרכים מיוחדים ואישי ציבור צפויים לקחת חלק במגוון מקצים, שבסופם יריד חקלאים, הופעות ופעילויות אל תוך הלילה במירוץ שדרות ושער הנגב שיתקיים מחר, 7.11.

רצים – ולא מפני רקטות: אלמנטים מוארים, מופעי מוסיקה, יריד חקלאים ופעילויות לילדים – כל אלה ועוד ימתינו ליותר מאלף משתתפי מרוץ הלילה של שדרות ושער הנגב. למרות המתיחות הביטחונית בדרום, נרשמו לאירוע שיתקיים ביום חמישי הקרוב (7 בנובמבר) כבר למעלה מ-1,000 רצים מכל רחבי הארץ, ביניהם כ-250 מפקדים וחיילים, ילדים בעלי צרכים מיוחדים, סטודנטים, קבוצות ריצה, אישי ציבור ועוד. נקודת הזינוק והסיום תהיה בפארק עזריאלי בעיר.

תמונה: תומר פדר ודוברות עיריית שדרות

ההתכנסות תחל כבר בשעה 17:00, עם חלוקת ערכות לרצים שנרשמו מראש. בשעה 18:30 יצא לדרך "מקצה אפרוחים" עממי באורך 300 מטרים, ולאחר מכן יתקיימו מקצים תחרותיים של 2 ק"מ, 5 ק"מ ו-10 ק"מ. בסוף כל מקצה יערך טקס, כלל המשתתפים יזכו במדליות והמנצחים יקבלו גביעים יוקרתיים.

בתום המסלולים השונים יהנו המשתתפים מהפנינג שיכלול יריד חקלאים ואמנים ("שדרות מרקט"), טרמפולינות וכדורי פיזיו, מופע של להקת הקאוורים "Little Marleys" ומסיבת מוסיקה לילית. את המרוץ מארגנים המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, עיריית שדרות, מועצת שער הנגב, מתנ"ס שדרות, הקרן לפיתוח שדרות והרשות לפיתוח הנגב.

"התחלנו את המסורת בשנה שעברה, עם מרוץ שסחף אליו מאות רצים מכל רחבי הארץ אשר זכו דרכו להכיר את העיר היפה שלנו דרך הרגליים", אמר ראש עיריית שדרות, אלון דוידי. "במסגרת שיתופי הפעולה שלנו עם מועצת שער הנגב התחברנו גם במרוץ הזה, ואני משוכנע שלתושבי שדרות והעוטף יהיה חלק מרכזי בו. אני מזמין את כולם להירשם, צפוי להיות מרוץ מואר ומוסיקלי".

"שיתוף הפעולה של שער הנגב עם שדרות הוא חיוני לפיתוח האזור כולו – מהכלכלה ועד אירועי התרבות", הוסיף ראש מועצת שער הנגב, אופיר ליבשטיין. "מרוץ הלילה שלנו הוא אירוע פתוח, שמשלב ספורט ובריאות עם הפנינג למשפחות. אני מזמין את כל האזור לקחת חלק באירוע המיוחד הזה, ובחברות שלנו עם העיר שדרות".

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן