מדריך השכרת יאכטות מפרש לחופשת שייט

קרדיט תמונה FREEPIK

חברת גל ונעמה השכרת יאכטות מארגנים חופשות שייט עם יאכטות מפרש ביוון ובעוד מקומות בעולם, להלן מאמר המפרט על השכרת היאכטות בחו"ל.

ישנם שני סוגים של השכרת יאכטות מפרש – הראשון Bareboat (לסקיפרים בעלי רישיון לנהיגה עצמית) והשני Crerewed (השכרת יאכטה עם סקיפר וצוות).

השכרת יאכטה Bareboat הכוונה שאתם מפעילים את הסירה בעצמכם, בדומה להשכרת רכב. אתם חייבים להיות סקיפרים מנוסים ובדרך כלל חייבים להיות בעלי רישיון סקיפר המוכר במדינה בה מושכרת היאכטה, כמו רישיון נהיגה בינלאומי, עבור סוג היאכטה שאתם שוכרים. צריכים להיות בעלי ניסיון שייט, לדעת להעלות את המפרשים, להתמודד עם תנאי מזג האוויר, ניסיון בהורדת עוגן ועוד. כל זה מרגש ומלהיב, אבל עם אחריות גדולה.

אם אתה אוהבים את הרעיון של השכרת יאכטות bareboat, אבל רוצים עזרה עם ההפלגה, אתם יכולים בדרך כלל לשכור סקיפר מקצועי שינהג את הסירה עבורכם וגם יוסיף לכם מידע בעל ערך על האזור בו אתם מפליגים. רק חפשו את הסירה הרצויה לכם, ותודיעו לנו שאתם רוצים סקיפר ואנחנו נסדר לכם. זה יכול לספק את האיזון המושלם של עצמאות וחופש, תוך היכולת להירגע ולדאוג פחות.

השכרת יאכטות משלבת את היוקרה של מלון אלגנטי עם הריגוש של ההפלגה.

ישנם שני סוגים עיקריים של יאכטות מפרש, מונוהול (גוף אחד) וקטמרן (שני גופים). שניהם פופולריים מסיבות רבות והבחירה תלויה בצרכים שלכם ובתקציב.

מונוהול נותן את התחושה של הפלגה קלאסית, הסירה מקבלת הטיה עם הרוח וחותכת את המים. קטמרנים נוטים להציע יותר נוחות ופרטיות, שכן יש סלון גדול ואזורים פרטיים יותר בשני הגופים.

אחד השיקולים בבואכם לבחור את סוג היאכטה הוא מספר הקבינות שאתם צריכים ואת תצורת הסירה שתתאים הכי טוב להפלגה שלכם.  באתר שלנו – https://www.yachts.co.il/ תוכלו למצוא דגמים של הסירות עם תמונות להמחשה מפורטות, כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה.

חשוב לציין, שמספר וגודל הקבינות משתנה בהתאם לגודל היאכטה, מתחיל מ3 קבינות זוגיות ועד ל5 קבינות שמתוכן 4 זוגיות ואחת עם מיטה דו קומתית. צריך להיות מודעים גם כמה שירותים ומקלחות יש ביאכטה. בחלק מהיאכטות יש שירותים ומקלחת צמודים בכל קבינה ויש גם שירותים ומקלחות משותפים. בבדיקתכם על יאכטה שאלו על מספר השירותים ועל מספר הקבינות ביאכטה.

יש הרבה יעדים בעולם שאפשר לשכור יאכטות, בהחלט תוכלו למצוא יעד שיתאים לצרכים שלכם. אם אתם רוצים להפליג בקאריביים ביעד הקלאסי של איי הבתולה הבריטיים (BVI), או לקפוץ בין האיים המפורסמים של יוון, או לחקור את קרואטיה? או אולי כמה יעדים חדשים ומפתים כמו תאילנד או סיישל? כדי לעזור לכם למצוא את היעד הנכון, עליכם לקחת בחשבון גורמים רבים, כולל העונה, סוג של האזור והחוף שאתם מחפשים, ואם יש לכם מטרות מיוחדות כגון ביצועי שייט או צפייה בחיים ימיים. באתר שלנו – https://www.yachts.co.il/ צירפנו מידע מקיף על יעדים שונים שיעזרו לכם להחליט. או יותר פשוט פנו אלינו 0504600470 ואנו נמליץ לכם על היעד המתאים ביותר לצרכים שלכם.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן