מתאם פעולות הממשלה בשטחים בפוסט חריף לתושבי הרצועה

בעקבות גניבת ציוד של חברת תקשורת פלסטינית בעזה – מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, במסר חריף לארגוני הטרור ברצועה: ״אל תנצלו את הצעדים שמאפשרת מדינת ישראל לטובת תושבי עזה לצרכי טרור. לא יוכנס ציוד תקשורת לרצועה עד להשבת כלל הציוד שנגנב״

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, גינה הבוקר (שני) את ההחלטה של עשרות פעילי חמאס בעזה להשתלט ביום חמישי האחרון על מחסן ציוד של חברת התקשורת הפלסטינית פאלטל, תוך גניבת ציוד רב המוערך בשווי העומד על 15 מיליון שקלים.

נציין כי בשל גניבת הציוד, תתקשה מעתה חברת פאלטל בסיפוק השירותים אליהם זקוקים תושבי עזה באופן משמעותי. על כן, מתאם פעולות הממשלה בשטחים, הבהיר כי לא ייתן יד לדרך הטרור – וינקוט בצעדים המתאימים בעת שארגוני הטרור בוחרים לנצל לרעה את הצעדים האזרחיים על גבם של תושבי הרצועה.

אלוף אבו רוקון, כתב ב״אלמונסק״, דף הפייסבוק שלו בשפה הערבית: ״מדינת ישראל מאפשרת באופן שוטף להכניס ציוד תקשורת לרצועה לרווחת התושבים, אולם כעת –  נוכח פשע זה שביצע ארגון הטרור חמאס, אשר מנסה לנצל לרעה את הצעדים האזרחיים וההקלות שנועדו לייצוב המצב הכלכלי בעזה, תוך שהוא פוגע בראש ובראשונה בתושבים – לא יוכנס ציוד תקשורת לרצועה עד להשבת כלל הציוד שנגנב״.

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, הוסיף כי ״אני חוזר ומזהיר את ארגוני הטרור – אל תנצלו את התווך ההומניטארי ואת הצעדים שמאפשרת מדינת ישראל לטובת תושבי הרצועה לצרכי טרור״.

צילום מסך מתוך פייסבוק

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן