נהגים צעירים? ככה תחסכו על ביטוח לרכב

אחת החוויות המשמעותיות בגיל צעיר הוא קבלת רישיון נהיגה, שהוא מאורע חגיגי בפני עצמו. יחד עם זאת, נהגים צעירים רבים לא מודעים להבדלים הקיימים בין ביטוחי הרכב, בסוגיה של נהג צעיר. לעיתים קרובות, רק בדיעבד הם יוכלו לגלות, שיכלו לחסוך כסף רב עבורם, אם היו בוחרים בחברת ביטוח לרכב, הנכונה ביותר עבורם.

נהג צעיר
צילום: FREEPIK

לכן כבר כעת נוכל לומר שחשוב לבחון היטב הצעות מחיר מחברות ביטוח לרכב, ולדעת איזו הצעה היא הנכונה ביותר, במסגרת ביטוח רכב לנהג צעיר. חשוב גם להבדיל בין "נהג חדש" לבין "נהג צעיר", אשר שניהם מונחים דומים, אבל גם שונים זה מזה, במסגרת ההגדרות לביטוח לרכב.

מה זה אומר ביטוח לרכב לנהג חדש?

לאחר קבלת הרישיון המיוחל, בשנתיים הראשונות, הנהג מוגדר, לפי החוק, כנהג חדש. כמו כן, נהג חדש נדרש, לפי החוק, לקבל ליווי עם חונך, שהוא נהג וותיק, במשך 3 חודשים ראשונים, לאחר קבלת הרישיון. בנוסף, נדרש לשים שלט "נהג חדש" למשך שנתיים לפחות מקבלת הרישיון לרכב. בנוסף, לא הרבה אנשים יודעים, שלנהג חדש וצעיר, יש הגבלה להסיע ברכב שלו, עד שני נוסעים לכל היותר. יש לדעת שביטוח רכב לנהג חדש נחשב יקר יותר, כי חברות הביטוח לרכב, לוקחות בחשבון, שנהג חדש מועד יותר לתאונות, בשל חוסר הניסיון שלו בנהיגה בכביש. נהג חדש ישלם יותר בביטוח לרכב וגם בחישוב ההשתתפות העצמית שלו.

מה זה אומר ביטוח רכב לנהג צעיר?

ביטוח לרכב לנהג צעיר היא בדרך כלל מציגה ביטוח לרכב לנהג מגיל 21 שנים, הנחשב כנהג צעיר. המטרה בקטלוג זה של חברות ביטוח לרכב, היא ליצור הבחנה בין קבוצות גיל שונות לנהגים, כאשר ההבחנה היא שנהגים צעירים הם חסרי ניסיון וותק בנהיגה, ולכן בעלי סיכון גבוה יותר לתאונות בנהיגה שלהם. ביטוח נהג צעיר הוא ביטוח המיועד לנהגים צעירים, שגילם לפחות 21-24 שנים. לנהגים צעירים ביטוח הרכב יעלה יותר, כי מרבית חברות הביטוח לרכב יטענו שנהג צעיר הוא עדיין ללא ניסיון בנהיגה, ולכן עלות הביטוח תהיה גבוהה יותר.

כיצד ניתן לבחור ביטוח לרכב המתאים ביותר, לנהגים צעירים?

חברות ביטוח לרכב מגוונות, הקיימות כיום בשוק, יציעו הצעות מפתות לנהגים צעירים, ולכן חשוב לדעת לסנן ולבחור את ההצעה המתאימה ביותר. כיצד ניתן לעשות זאת? ניתן לעשות זאת על ידי סינון ההצעות שמקבלים מחברות ביטוח שונות, ולבחור את ההצעה הטובה ביותר, במחיר המשתלם ביותר. ניתן לעשות זאת באופן עצמאי, על ידי חיפוש ברשת, ולבקש הצעות מחיר מכמה חברות ביטוח לרכב, ולבחור את ההצעה הטובה ביותר. זה תהליך שלוקח זמן, בפנייה לכל חברת ביטוח בנפרד, ולבקש  הצעת מחיר לנהג צעיר. פתרון אחר הוא למצוא אתרים ברשת אשר חוסכים לך את זמן החיפוש המייגע, ותוך מספר דקות, מעלים לך רשימה של הצעות מחברות ביטוח לרכב, לנהג צעיר, וכך ניתן, בחיסכון משמעותי של זמן יקר, לבחור את חברת הביטוח המתאימה ביותר עבורכם. לנהגים צעירים קיימות חברות ביטוח לרכב רבות שישמחו שנהגים אלו יצטרפו לחברת הביטוח שלהם, ויש לפעול בצורה נכונה ולא למהר לבחור חברת ביטוח לרכב. לעשות בדיקה ראשונית של הצעות מחיר ולאחר מכן, לחשוב ולבחור את ההצעה שתתאים ביותר לצרכים של הנהג הצעיר. לבסוף, לאחר שקיבלתם החלטה אודות חברת הביטוח לרכב שאתם מעוניינים להמשיך עמה, כל מה שנותר הוא לקנות אצל החברה שבחרתם ביטוח לרכב לנהג צעיר, ולצאת לנהיגה בטוחה ומהנה עבורכם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן