נתניהו איחל רפואה שלמה ובריאות לראש העיר יאיר רביבו

נתניהו: "אני מתפלל ומאחל לך ולאביך בריאות איתנה, במיוחד לאבא משום שהוא בקבוצת סיכון" * רביבו: "ככל שמקצרים את הזמן מחשוד לבידוד – תוך 24 שעות מרגע התסמינים עד שנמצאתי חיובי, כך לא מדביקים אף אחד

ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו, שמח לקבל הבוקר שיחת טלפון מלשכת ראש הממשלה. על הקו בנימין נתניהו, שהתפנה מכל עיסוקיו כדי לאחל ליאיר רביבו בריאות איתנה.

רביבו סיפר לנתניהו כי נדבק בתפילות יום כיפור וכי העובדה שהיה כל הזמן עם מסכה, הביאה לכך שההדבקה הייתה קלה יחסית, וכי מרגע שהרגיש תסמינים, ביצע במהירות בדיקה והכניס את עצמו לבידוד, כדי למנוע הדבקה של בני משפחה.

"ככל שמקצרים את הזמן מחשוד לבידוד – תוך 24 שעות מרגע התסמינים עד שנמצאתי חיובי, כך לא הדבקתי אף אחד. כאנשי ציבור אנו חשופים יותר",

אמר רביבו וסיפר כי גם אביו נמצא חיובי לאחר שנדבק אף הוא במהלך תפילות יום כיפור.

"ההדבקה היא לא ישירה, היא כל הזמן דרך צד ג', ככל שנצליח לצמצם את הזמן מרגע התסמינים ועד לבדיקה, כך נקטין את שרשרת ההדבקה".

ראש העיר הציע מייד לאחר החגים עוצר כללי של 14 יום.

"ההחלטה צריכה להתקבל כבר עתה, לאפשר לאזרחים להצטייד במזון ובכל הדרוש לימי העוצר, כמהלך המאפשר הזדמנות אחרונה של כולנו, לפני בוא החורף ולפני שנחטוף שו"ק – שפעת וקורונה!"  אמר ראש העיר לראש הממשלה.

"המשמעות: אף אחד, מגדול עד קטן, לא יוצא מהבית למשך 14 יום, כמו שהיה ביום העצמאות ויום הזיכרון. הסגרים במתכונת הנוכחית, אינם יעילים שכן חלק גדול מהציבור הישראלי, מתחמק בתירוצים שונים".

ראש הממשלה שהאזין בקשב רב לעצתו של ראש העיר, גילה המון אמפטיה וציין בלבביות כי

"הכלל הפשוט הוא להימצא תמיד רק עם המשפחה הגרעינית, אולם גם אם נמצאים בחלל סגור עם אחרים, אז רק עם מסכות וחלונות פתוחים", הדגיש נתניהו, "אני מתפלל ומאחל לך ולאביך בריאות איתנה, במיוחד לאבא משום שהוא בקבוצת סיכון".

יאיר רביבו
צילום : דובר עיריית לוד
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן