קמפיין הבחירות של הנשיא טראמפ בישראל יוצא לדרך

לאחר שהממשל האמריקני תיווך לחתימת הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות, המפלגה הרפובליקנית מקימה בישראל מטה בחירות תחת הסלוגן – "חייבים להודות – טראמפ"

טראמפ
קרדיט : pixabay

המטרה – להניע את הבוחרים הישראלים-אמריקנים להצביע עבור הנשיא הרפובליקני

בתום קדנציה בה יחסי ישראל-ארצות הברית התהדקו והניבו הישגים רבים, ולקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית שיתקיימו בנובמבר הקרוב, החליטה המפלגה הרפובליקנית להשקיע משאבים בפתיחת קמפיין בחירות ישראלי עבור נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ.

מטרת הקמפיין היא – 

לפנות למאות אלפי אזרחים אמריקנים שמתגוררים בישראל, ולהעלות את אחוזי ההצבעה בקרבם לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד פחות ממאה ימים, בתאריך 3 לנובמבר. זאת, בהובלת יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, עו"ד מארק צל, ובאמצעות מינוי יועצי תקשורת ואסטרטגיה ישראליים, שיוביל את קמפיין הבחירות בארץ, לאור ההצלחה בקמפיין הישראלי בשנת 2016.

 ההחלטה על פתיחת קמפיין הבחירות של טראמפ בישראל, מגיעה בשיא הדיונים בין הממשל האמריקאי לישראל בנוגע להסכם השלום בין מדינת ישראל לאיחוד האמירויות, ובצל הסערה סביב הסיפוח אשר עורר חילוקי דעות לאחרונה בין הצדדים.

קמפיין הבחירות יבחר להתמקד בהישגים של הנשיא טראמפ למול מדינת ישראל כמו העברת השגרירות האמריקאית לירושלים, הכרה בריבונות הישראלית ברמת הגולן, ביטול הסכם הגרעין עם איראן, תכנית השלום של טראמפ למזרח התיכון, וכן תיווך חתימת הסכם הנורמליזציה בין מדינת ישראל לאיחוד האמירויות שהבשיל בימים האחרונים.

 כל זאת, תחת הלוגו שנחשף כעת לראשונה, וילווה את הקמפיין של המפלגה הרפובליקנית בישראל: "חייבים להודות – טראמפ". 

הלוגו בעברית מעוצב בהתאם לרוח הלוגו האמריקני, אך המסר בעל המשמעות הכפולה הוא ברור: פנייה לקהל הישראלי-אמריקני שרובו נוטה לימין, וידגיש את הצורך להודות לנשיא טראמפ על הישגיו כלפי מדינת ישראל, ולהודות בכך שזו הבחירה הנכונה עבור מדינת ישראל.

 מי שנבחר להוביל את ניהול הקמפיין הוא אריאל סנדר, מבעלי קבוצת "גלעד", בעל ניסיון עשיר בן עשרים שנה בתחום הפוליטי בו שימש בתפקידים בכירים כמו מנכ"ל משרד התיירות ומנכ"ל מפלגת האיחוד הלאומי-ישראל ביתנו.

 לצורך ניהול והפעלת הקמפיין, המפלגה הרפובליקנית תקצה משאבים להקמת מערך מתנדבים, טלפנים, שילוט, עמדות הסברה וכדומה. זאת בכדי לשכנע את מאות אלפי הישראלים בעלי זכות הבחירה, לתמוך בנשיא "הפרו ישראלי ביותר שהיה בבית הלבן", לדברי מנהלי הקמפיין. במקביל יופעל גם קמפיין מסורתי שיעודד את האמריקנים-הישראלים הוותיקים יותר לקחת חלק בהליך הבחירה.

 יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, מארק צל הוסיף: 

"בתקופה בה יחסי ישראל-ארה"ב הדוקים מאי פעם, עם שלל הישגים עבור מדינת ישראל, אנחנו חייבים להודות. להודות לנשיא טראמפ על עמידתו האיתנה לצד מדינת ישראל ולהודות בהישגים הכבירים שהוציא אל הפועל בקדנציה האחרונה.

בכל קמפיין בחירות אמריקאי, המועמדים לנשיאות הבטיחו כי יעבירו את שגרירות ארה"ב לירושלים, וטראמפ הוא היחידי שאכן עשה זאת. הוא ביטל את הסכם הגרעין המסוכן עם איראן, הכיר בריבונות הישראלית על רמת הגולן, ואף תיווך להסכם שלום עם איחוד האמירויות. עכשיו הגיע תורנו, האזרחים האמריקאים בישראל, לצאת ולהודות על ההישגים הרבים עבור מדינת ישראל"

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן