רגע לפני סיבוב בחירות מס' 3 – האם יש טעם ללכת לכנסים?

קיימות שלוש קבוצות של תגים לכנסים 

  • תגי ברקוד – תגים לכנסים אשר יעזרו לכם לנהל בחינה אחרי כל מיני משימות של משתתפי הכנס.
  • תגים פונקציונליים – תגים אשר מעניקים רק מידע.
  • תגים ממותגים – תג מעוצב.
תמונה: shutterstock

את כל אותם תגים לכנסים ניתן לתלות על גבי שרוך לצוואר קלאסי או ממותג. מנשא פלסטיק שקוף, קליפס, יויו קפיצי. תגים לכנסים הללו יסייעו בידכם לבצע כנס מאורגן ולבחון שרק קהל היעד אשר נרשם עשוי ליטול בו חלק.

מה נכלל בתוך כנס?

כנס הינו צ'אנס מצוין של יציאה מהבנאליות, הרחבת אופקים, להאזין למה התחדש בהיבט בו הנכם מתעסקים, להדק יחסי קיימים וליצור מערכת יחסים שונה. במקביל לכך, אין זה קל להניב מכנס יתרון ריאלי, על מנת לא להתבייש, ניתן ורצוי לאפיין את היעד שלכם, להגיע בשלים ולהבין כיצד להפיק את המקסימום מכנס זה.

אל לכם להיכלם –

עצם קיומו של כנס באזור סואן מאנשים ובו רבבות בני אדם זרים, עשויה להוות חוויה לא נחמדה במיוחד עבור הרבה בני אדם. על מנת לחוש בנינוחות, ניתן לבוא עם מי שידוע לכם או עם עמיתים, אך ישנה משמעות להתמודד עם בעלי נטייה טבעית להסתגר בעצמם ולנשום לרווחה, להציג את עצמכם. ככלות הכל לשם כך נועד כנס זה.

להגיע בשלים –

המלצה שלעולם מיטבית – להתכונן לקראת כנס, לעבור על התכנית ולהרהר איזה הרצאות יסקרנו אתכם, עם מי תהיו מעוניינים לפגוש, עם מי מומלץ לכם ליצור קשר בתום ההרצאה על מנת לנסות ללמוד וכיוצא בזה. ההכנה משמעותית כפליים בטרם תגיעו לכנס. תנעלו נעליים אשר עשויות להיות נינוחות עבורכם, תתעדו כל אשר תהיו שבעי רצון ממנו, מפאת הסיבה כי לא תזכרו שום דבר בשל ההמולה הרבה. אל תבואו השכם בבוקר לכנס, מכיוון שהיום מאוד עמוס וכיוצא בזה.

תתאמו פגישה מבעוד מועד ותנסו ליצור מערכת יחסים ממשית –

כנס עשוי להוות צ'אנס נפלא עבור פגישה עם בני אדם פנים אל מול פנים אשר מתעסקים בהיבט של אותם עניינים אשר משותפים לכם. לפעמים תיצור בכנס מעין חלופה לכדי פגישה פרטית עם בני אדם שהיחס אליהם פורמלי ומקצועי ותו לא. מומלץ לכם כי תוודאו מי יגיע לכנס הזה, לשלוח לו דואר אלקטרוני על ידכם או לחלופין לשלוח לו הודעה של טקסט נחמדה ושלא תיאלץ אתכם – במידה והוא בא לכנס זה, האם הנכם מבכרים לשבת עמו לכדי כוס קפה או שמא לכדי לאכול ארוחת צהריים מזינה.

ארוחת צהריים הדדית עשויה לייצר מרקם של מערכת יחסים פרטית אשר במהלך עבודה סטנדרטי תיווצר לאחר תקופה ארוכה. במידה ולא צלח בידכם לתאם מפגש, אף היכרות תמציתית פנים אל פנים עשויה להפוך אתכם אתכם מכינוי ומען של דואר אלקטרוני לכדי בן אדם ריאלי ועשויה להביא בידכם יתרון. אל תזנחו את העמיתים שלכם – לעתים נסיעה הדדית הלוך ושוב היא חלופה נהדרת עבור חיזוק מערכת היחסים שלכם עם בני אנשים במקום העבודה שלכם, לדבר הודות דברים שמעבר לשגרה ולפתח תחומים אשר משמעותיים לכם.

תבואו מצוידים –

אל תשכחו את כרטיס הביקור שלכם. תצרפו דוגמא של הנתונים שאתם עשויים להיות מעוניינים שבני אדם ידעו הודותם. במידה וקיים משהו שאפשר לאתר אתכם עם הפרויקט אותו אתם תייצגו תצרפו אותו אף אליכם. לעולם תבואו עם דף ועט כדי לכתוב במהלך ההרצאה נקודות שהן מסקרנות אתכם ותחומים אשר בהם הנכם מעוניינים להמשיך ולהתמקד. בכנס ובאזור עמוס אינפורמציה בעצם עליכם לצלם את כל מה שעונה על שביעות רצונכם. אחרי כן, בדירה שלכם באפשרותכם לעבור על כל הצילומים ולהבחין כיצד להמשיך לעסוק בכל תחום.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן