שרון יוקד:"בעידן הדיגיטלי לא ניתן להתקדם מבלי הבנה של המדיה החדש"

אשת התקשורת שרון יוקד רק בת 34 ואחרי קריירה של 12 שנים מאחורי הקלעים של כל ערוצי הטלוויזיה המובילים בישראל השיקה משרד ייעוץ תקשורתי המלווה את מיטב הפוליטיקאים והארגונים בישראל. בראיון לאתר פוליטי היא מספרת על ההחלטה להקים משרד עצמאי, על הקשר לליכוד ולאריאל שרון ועל החלום להמשיך להשפיע.

שרון יוקד:"העידן הדיגיטלי מחייב הבנה תקשורתית ופרזנטטיביות של המועמדים הפוליטיים".

בגיל 33 החליטה שרון יוקד לצאת לדרך עצמאית. לאחר 12 שנים בכל התפקידים התקשורתיים בערוצי הטלוויזיה שכלל את כל הערוצים המרכזיים החל מ10, 12 ו13 ועד לתפקידה האחרון כראש דסק סיעות וועדות בערוץ הכנסת. למדה יוקד את כל מאחורי הקלעים של הציבוריות, התקשורת והפוליטיקה הישראלית.

שרון יוקד
שרון יוקד

יוקד בוגרת תיכון צייטלין בתל אביב, כיום בת 34 נשואה לליאור ואמא של אייל אלה וגור אריה בחרה לצאת לדרך עצמאית דווקא לפני מערכת הבחירות מתוך רצון להשפיע ולעצב את המציאות הישראלית בדרכה. כמי שראתה את כל מגוון השחקנים במגרש התקשורתי בישראל היא היחליטה להקים משרד שיתמקד באדם, לבחור בקפידה את לקוחותיה ולייצר לצד מיתוג אישי של הלקוחות שלה גם השפעה חיובית על הציבוריות הישראלית.

יורד גדלה בבית פוליטי, אמא שלה, רחל יוקד שימשה במגוון תפקידים ציבוריים והובילה מאחורי הקלעים החלטות מובילות לצד בכירי השרים במדינת ישראל כולל קדנציה משמעותית לצד ראש הממשלה המנוח אריאל שרון ז"ל. דרכיהם נפרדו רק לאחר מעברו של זה האחרון לקדימה כאשר רחל ז"ל שגדלה על ברכי חירות לא יכלה לעזוב אידיאולוגית את המחנה אליו גדלה.

יוקד הצעירה ממשיכה בדרכה של האם, עם המון מוטיבציה ואמביציה להשפיע היא הצליחה בתוך שנה להוביל מספר קמפיינים משמעותיים, לייעץ לכמה מבכירי הפוליטיקאים בישראל ולעסוק גם בהובלת מאבקים ציבוריים בתחומי הרווחה והבריאות.

בימים אלו היא בונה את הקומה הבאה במשרד יחסי הציבור שהקימה, שרון יוקד יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי והיא מכוונת ללוות ארגונים ועמותות העוסקים בתחומים הציבוריים והחברתיים בישראל.

משרד יחסי הציבור של שרון יוקד. מהצעירים ועד העולים מאוקראינה.

יוקד מספרת לאתר פוליטיקלי כי היא גאה במיוחד בהובלת פרוייקטים לדור הצעיר. בשנה האחרונה היא ליוותה את פורום ארגוני הצעירים במאבק להחזרת צעירים למעגל העבודה לאחר מאבק הקורונה. מאבק בסיומו הועברו 50 מיליון ש"ח להכשרות מקצועיות.

אחד מהלקוחות בהם היא גאה במיוחד הינה המרכז לסיוע משפטי לעולים חדשים. מרכז שהוקם בתחילת מלחמת רוסיה אוקראינה על מנת לסייע למאות אלפי העולים היהודיים שעלו ארצה.

שרון יוקד
שרון יוקד

שרון יוקד מגישה אורחת באולפני ברדיו מודיעין 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן