שר החינוך לתנועת בני עקיבא: ״אתם עושים אחדות בעם, נציגי הציבור צריכים ללמוד מכם״

שר החינוך ויו״ר הבית היהודי הרב רפי פרץ נפגש הבוקר עם חברי כפרי הסטודנטים של תנועת בני עקיבא שיפתחו את שנת הלימודים האקדמית ביום ראשון הקרוב במהלך כינוס פתיחת השנה שקיימה התנועה במושב נס הרים.

במהלך שנת הלימודים האקדמית הקרובה יפעלו כ-650 סטודנטים ב-20 כפרי הסטודנטים של התנועה בכל רחבי הארץ. הסטודנטים ישלבו פעילות חברתית וקהילתית ויהוו חלק בלתי נפרד מהקהילה המקומית.
בכנס הבוקר בהשתתפות מאות סטודנטים ציין השר כי מדובר במהפכה. "יש פה חבורה של בנים ובנות שבחרו לשלב במהלך הלימודים האקדמיים שלהם עשייה חברתית מלאה בערכים ואידיאלים בכל הארץ, בפרפריה החברתית והגיאוגרפית. זו הגשמה של החלום הציוני.״

קרדיט צילום: אילן שימונוב

השר התייחס להתפתחויות הפוליטיות ואמר, ״אתם יודעים אנחנו נמצאים בימים בהם יש הרבה דיבורים על אחדות וחיבורים, אז אני אומר לכם כאן, יש כאלה שבוחרים לעשות ולא רק לדבר. אתם עושים בפועל אחדות בעם. אנחנו, נציגי הציבור צריכים ללמוד ממכם כיצד פועלים לחבר אוכלוסיות שונות בצורה רחבה, בענווה ובצניעות. מאחל לכם הצלחה ובהמשך השנה גם אבוא לכפרים לבקר אתכם.״

מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל: "במהלך החיים הסטודנטייאלים מתקבלות ההחלטות החשובות של החיים- אנשים בוחרים איך חייהם הבוגרים ייראו, איפה העולם הרוחני שלהם יהיה, עד כמה המבט יהיה כלפי החברה באיזון נכון מהמשפחה, – אלו שנים שמעצבות את דמותה של מדינת ישראל בעשורים הקרובים. אנו שמחים כתנועה להיות שותפים עם הסטודנטים בתהליך משמעותי זה בחברה הישראלית."

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן