תנועת הריבונות: "אבדן קולות לימין יביא לפגיעה אנושה בארץ ישראל"

כשבועיים לפני הבחירות מפיצה תנועת הריבונות סרטון בו היא קוראת למצביעי הימין להצביע אך ורק למפלגות ימין שאין ספק בכך שתעבורנה את אחוז החסימה.

יהודית קצובר ונדיה מטר, מראשי התנועה, מסבירות: "כדי לשמור על ארץ ישראל, על ערכי הציונות, על מורשת ישראל, על יציבות כלכלית וביטחונית יחסית וכדי לקדם את תהליך הריבונות על המחנה הלאומי להגיע לרוב של 61 מנדטים. רק כך לא ייאלץ ראש הממשלה לחבור לממשלה עם השמאל".

תנועת הריבונות קוראת להצבעה אך ורק למפלגות הימין. תמונה: pexels

"על פי הסקרים האחרונים יש לגוש הימין 56-57 מנדטים ואת הפער של ארבעת המנדטים החסרים ניתן להשלים בשתי פעולות קריטיות. האחת היא התגייסות המונית להצבעה ומחיקת השאננות המסוכנת שפשטה במחנה הימין, ובמקביל לוודא שהצבעת מחנה הימין תהיה אך ורק למפלגות שאין ספק בכך שתעבורנה את אחוז החסימה".

"אחריות אדירה מוטלת על כתפי המצביעים במחנה הימין. דקדקנות אידאולוגית יכולה להיחשב לעמידה ברוכה על עקרונות, אבל בשדה הפוליטי צפויה להיות לדקדקנות שכזו תוצאה הרסנית של הקמת ממשלת שמאל כפי שהוכח בעבר".

עוד הן מציינות בדבריהן כי לקלפיות תגיע שכבה חדשה וצעירה של דור שלא הכיר את נוראות עידן אוסלו ואף את מראות הקרע והשבר של הגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון אינו זוכר. "בדור הצעיר לא חקוקה טראומת הימים ההם, ובהחלט יתכן שזו אחת הסיבות לשאננות בימין. בנו צרובים הזיכרונות ומוטמעת התובנה והשבועה שלמראות הללו לא נשוב עוד. מתוך כך מגיעה הקריאה שלנו: צאו להצביע! מצביעים רק למי שבביטחון מלא עובר את אחוז החסימה".

תנועת הריבונות פונה גם למפלגות המתמודדות עצמן: "חברים יקרים, שותפינו לאהבת הארץ ובניינה, יחד בנינו, יחד השקענו, יחד מסרנו את הנפש וכשלא הייתה ברירה גם יחד הפגנו. בואו נוודא יחד שכל העמל לא יירד לטמיון, אל מתחת לאחוז החסימה. גלו גדלות נפש ואחריות לאומית והיסטורית בשעה קריטית זו, ובמידה ואין ביטחון מלא שתעברו את אחוז החסימה אנא, וותרו על ההתמודדות".

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן