תרנגולת בקריה – מחאה בעקבות המצב בדרום

מיצג ענק של תרנגולת בגובה 10 מטר הוצב מחוץ לבסיס הקריה במחאה על אירועי הסופ"ש האחרון בדרום ובדרישה להפסיק עם הפחדנות ולהשיג הכרעה מול החמאס. על התרנגולת מופיע הכיתוב *מפסיקים לפחד. דורשים ניצחון ישראלי*.

המיצג הונח במקום ע"י ארגון הפרויקט לניצחון ישראל בו חברים משפחות שכולות, תושבי הדרום, נכי צה"ל ועוד, הפועלים במטרה לדרוש מממשלת ישראל הנכנסת להכריע את החמאס.

מנכ״ל פורום מזרח התיכון, גרג רומן:

המתקפות של הימים האחרונים הם דוגמא נוספת לכך שאזרחי הדרום חיים תחת איום תמידי בזמן שממשלות ישראל ממשיכות לנהוג במדיניות רופסת כלפי החמאס. ממשלות ישראל, חייבות להפסיק לפחד ולהגיע למצב של הכרעה חד משמעית ומוחלטת אל מול החמאס על מנת שתושבי הדרום יפסיקו לשלם את המחיר הכבד ויוכלו לחיות בשקט. מסיבה זו, בחרנו להציב את התרנגולת במסגרת הקמפיין ״הפרויקט לניצחון ישראל״ שאנו מובילים בימים אלו, על מנת לדרוש מממשלות ישראל להפסיק לפחד ולנקוט בצעדים נוקשים וחד משמעיים לסיום מתקפת הטרור שפוגעת בתושבי הדרום ובשאר הציבור הישראלי.

פרויקט הניצחון הישראלי הוא תנועה חברתית בהובלת פורום המזרח התיכון- ארגון א- פוליטי המאגד בתוכו בין היתר משפחות שכולות, תושבי הדרום, מילואימניקים, נכי צה"ל ועוד, אשר התאגדו יחדיו במטרה להוביל שינוי במדיניות הממשלה ולקדם את רעיון 'הניצחון הישראלי' והכרעת הסכסוך הישראלי- פלסטיני לאחר עשרות שנות לחימה

התרנגולת בקריה . צילום באדיבות: נאוה גרוס יח"צ
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן