ארגונים פלסטיניים ערכו פגישות בין ילדים למחבלים מורשעים

דו"ח חדש של מכון המחקר NGO Monitor מתעד כיצד ארגונים פלסטיניים שקיבלו כסף מסוכנות הפיתוח האמריקאית USAID ערכו פגישות בין ילדים למחבלים מורשעים, הציגו מחבלים כמודל לחיקוי ואף תמכו באופן פומבי במחבלים השייכים לארגוני טרור פלסטיניים.

כסף ממשלתי אמריקאי הגיע לארגונים פלסטיניים המעודדים טרור בקרב ילדים

הדו"ח מראה כי בין השנים 2019-2013 סוכנות הפיתוח USAID העבירה 7.2 מיליון דולר לשישה ארגונים פלסטיניים שהפעילות שלהם אינה תואמת את המדיניות של הסוכנות ואת הערכים לפיה היא פועלת.

המידע מבוסס על נתונים ציבוריים שהיו זמינים למקבלי ההחלטות ב-USAID עוד לפני ההחלטה על מתן המענקים ובזמן ההערכות שנעשו לארגונים ולארגוני המשנה שקיבלו את הכסף.

הפעילות כוללת בין היתר מפגשים שנערכו בין קטינים פלסטיניים למחבלים משוחררים. עריכת אירועים עם ארגון גג פלסטיני בו חברים גם החמאס. הג'יהאד האסלאמי. ועוד ארגוני טרור. והכשרת ילדים לביצוע פעילות פוליטית לקידום שחרור מחבלים של הג'יהאד האסלאמי ואחרים.

חברי ארגון צעירים שמומן על ידי האמריקאים, תועדו שרים:

"אנחנו עם האסירים עד המוות.. אנחנו מאחוריכם עד השחרור… התנגדו עד מוות.. אינתיפאדה עד מוות!!".

חלק מהפעילות התרחשה לפני אישור המענקים, וחלקה במהלך תקופת המענק – דבר המצביע על כשל חמור באופן בו בודקים ומעריכים את הארגונים המקבלים את הכסף. זאת הוכחה לכך שיש לפקח על הארגונים המוענקים גם במהלך הפרויקט ולא רק בעת קבלת ההחלטה לתמוך בו.

ארגונים פלסטיניים
צילום:pixabay
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן