חבר הכנסת בועז ביסמוט סייר במוקד הארצי של מד"א

חבר הכנסת בועז ביסמוט (הליכוד) ביקר במוקד הארצי של מגן דוד אדום ולווה על ידי מנכ"ל מד"א, אלי בין ובכירי הארגון.

חבר הכנסת קיבל סקירה מקיפה על פעילות הארגון, קיים סיור במוקד הלאומי, למד על מצבת כוח האדם של הארגון בדגש על עשרות אלפי המתנדבים והכיר לעומק את הפעילות הענפה אותה מוביל מד"א כארגון ההצלה הלאומי של ישראל.

במהלך הביקור התעניין חבר הכנסת ביסמוט בהיערכות הארגון בשגרה ובחירום ובפרויקט הצבת מאות מכשירי מפעם (דפיברילטור) חכמים במקומות ציבוריים שמחוברים למוקד 101 של מד"א – בעזרתם יכול כל אזרח, גם ללא רקע רפואי, לתת מכת חשמל במקרה של החייאה ובכך להציל חיים. לאחר מכן, שמע על פרויקט מד"א 2020 (מד"א בקהילה), אשר משפר את הטיפול של צוותי מד"א וצפוי להקל על העומסים בחדרי המיון בעתיד.

חבר הכנסת בועז ביסמוט: ״שמחתי להגיע היום לביקור במוקד הלאומי של מגן דוד אדום בליווי אלי בין מנכ״ל הארגון. את מד״א יצא לי להכיר במשך השנים גם במסגרת תפקידי בתקשורת אבל גם מקרוב – כשנוכחתי לראות את המקצוענות, המסירות והאדיבות של הצוותים. אני מודה לך אלי, על סיור מרתק לראשונה בתור חבר כנסת ולכם – החובשים והפראמדיקים של מד״א על העבודה הרפואית המקצועית והצלת חיי אדם.״

מנכ"ל מד"א, אלי בין: " אני מביע הוקרה רבה והערכה עמוקה על פועלך הציבורי ועשייתך העיתונאית ארוכת השנים, ועל תמיכתך בחיזוק מגן דוד בפעילותו למען אזרחי ישראל. אני מודה לך על שהגעת למוקד הלאומי המשולב של מגן דוד אדום, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל במטרה ללמוד ולשמוע על פעילות הארגון בכלל ולהכיר מקרוב את פעילותנו למען החברה בישראל.

חבר הכנסת בועז ביסמוט
חבר הכנסת בועז ביסמוט צילום דוברות מד"א
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן