איילת שקד מצהירה: "לא נידרס תחת גלגלי המשאית של נתניהו"

יו"ר רשימת ימינה, איילת שקד בהצהרה מיוחדת לציבור 48 שעות לפני הבחירות: נתניהו רוצה אותנו קטנים, עלובים ולא משפיעים. לא מתכוונים להידרס תחת גלגלי המשאית של נתניהו.

איילת שקד פתחה את הצהרתה: "אני אתחיל בעובדות שידועות לכם, אבל אבקש להוסיף היום עליהם דבר מה נוסף, שנמנעתי מלומר עד כה, העובדות הן, שלמרות ההיגיון הפוליטי הברור וחרף הזהות האידיאולוגית ונגד רצון בוחרי המחנה הלאומי- בנימין נתניהו מעולם לא באמת רצה אותנו בממשלתו. זו האמת".

"חבריי ואני כפינו עצמינו עליו תמיד בתמרונים פוליטיים מסובכים, את הכניסה שלנו – של ליבת הימין האידיאולוגי והציונות הדתית- לממשלתו. כל מי שבקיא ברשומון של הפוליטיקה בשנים האחרונות מכיר את הדברים היטב: נתניהו חתם קודם עם ציפי לבני, נתן לה את תיק המשפטים ואת ניהול המשא ומתן עם הפלסטינאים, ניסה לסגור עם לפיד בלעדינו, כדי שאנחנו נישאר באופוזיציה. בבחירות לאחר מכן עשה נתניהו ניסיונות אדירים לצרף את בוז׳י במקומנו ואם זה היה תלוי בו ובסביבתו הקרובה – אפילו הרשימה המשותפת הייתה מקבלת הצעה להצטרף לקואליציה לפנינו".

נתניהו במסר מירושלים. תמונה: הליכוד

"לא הייתה בכך שום תבונה פוליטית ולא הגיון ערכי- ואני מזכירה את זה כי הבוחרים שוכחים תמיד את ההיסטוריה הפוליטית של נתניהו ונדרסים תחת פייק ניוז הגוועלד שמפיץ ראש הממשלה בשבוע האחרון תחת ההבטחה שהוא יפנה אלינו ראשונים להיכנס לממשלתו ולכן מבחינתו אנחנו יכולים קטנים ועלובים".

"ואני אומרת כאן בקול ברור. לא עוד. אני מבקשת היום ממצביעי הימין והציונות הדתית לשאול את עצמם:

מדוע נתניהו תמיד מנסה לדרוס את המפלגה שלנו? מדוע הוא פונה תמיד למצביעים שלנו? למה הוא לא מנסה אף פעם לתקוף את ש"ס ודרעי? מדוע לא את יהדות התורה? ולמה הוא לא נלחם מלחמת חורמה בליברמן שעבר לגוש השמאל?"

"והנה התשובה חברות וחברים, אתם יודעים שאני צודקת, אבל לא שמעתם את זה ממני עד היום:

נתניהו וסביבתו הקרובה אינם רוצים בנו. זו האמת: שוב ושוב מקבל נתניהו, בעצת אותה סביבה קרובה, החלטות שנוגדות את רצון בוחרי המחנה הלאומי. וכן, גם לצערי בגלל איבה לא רציונאלית שיש להם אלי באופן אישי. שעד היום אני לא מצליחה להבין אותה".

"אני לא אתן לטינה שנתניהו וסביבתו הקרובה רוחשים כלפיי לפגוע בדברים החשובים באמת שעליהם אנחנו נלחמים".

על תכנית טראמפ:
"מגיע לציבור לראות את התכנית המדינית שמסתתרת מעבר לפינה ושתיצור את "עוטף כפר סבא" ו"עוטף ירושלים": אדוני ראש הממשלה, איפה המפה האמיתית? יכול להיות שהיא הרסנית יותר מהמפה שפרסמנו היום? מדוע אתה מסתיר אותה? אני דורשת לפרסם אותה עוד היום – עוד לפני ההליכה לקלפי"!

הליכוד בתגובה לשקד:

"למרבה הבושה הספין של סמוטריץ׳-שקד ובנט כבר הוכחש על ידי ממשל טראמפ. גם שקד, שרק לפני חודשיים עוד ניסתה להצטרף לליכוד, יודעת שזה לא משנה אם המפלגה שלה תקבל מנדט יותר או פחות, אבל אם הליכוד לא תהיה המפלגה הכי גדולה – נקבל ממשלת שמאל של לפיד-גנץ והמפלגות הערביות".

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן