בוגי יעלון השיק את המפלגה:"אינני מפחד מדבר".

שהב"ט והרמטכ"ל לשעבר, יו"ר מפלגת תל"ם, חה"כ משה בוגי יעלון השיק היום את מפלגתו בהצהרה לתקשורת:"הכרחי ליצור אלטרנטיבה, שהציבור יוכל לסמוך עליה. רק כך יש סיכוי לשינוי".לרשימה הצטרף השר יזהר שי.

בוגי יעלון בהשקת המפלגה:"אינני מפחד מדבר, אני עומד נחוש אל מול כל אתגר. אבל היום, היום אני יודע שהחזית השתנתה, שהזירה החשובה לנו ביותר היא העורף, הבית".

יו"ר מפלגת תל"ם, חה"כ משה בוגי יעלון, בהצהרה לתקשורת:"מעל חצי מיליון מצביעים, שהצביעו ל'כחול לבן' בבחירות האחרונות, אומרים בסקרים, שיצביעו לבנט, שקד, סמוטריץ', סער ואלקין – אלה שהכתירו שוב ושוב את משטר השחיתות וההפקרה. לכן, הכרחי ליצור אלטרנטיבה, שהציבור יוכל לסמוך עליה. רק כך יש סיכוי לשינוי.

"תחושת המחדל הנורא של מלחמת יום הכיפורים הניעה רבים מאתנו, אוהבי המדינה שהקריבו, והיו מוכנים להקריב, הכול למענה. אותה התחושה בוערת בי גם היום, בימים של טירוף מערכות ותחושה של מחדל חמור לא פחות, ואף יותר, כי מלבד הכשל הניהולי בתחומים רבים, אנו חשופים לתרבות שקר נרחבת, מסוכנת וחסרת מעצורים".הוסיף יעלון.

עוד אמר יעלון:"מדינת ישראל נמצאת במשבר מנהיגות חריף. החמור ביותר שידענו, כי מי שעומד בראש ממשלתנו, נמצא בניגוד עניינים חריף, עם מדינת ישראל. בימי המשבר הכלכלי הגדול ביותר שהיה כאן אי פעם, הוא מנע מאתנו תקציב מדינה.  אנחנו כאן כדי להגיד לו: "עד כאן". תם זמנך בנימין נתניהו, אזרחי ישראל מראים לך את הדרך החוצה מבלפור."

שהב"ט והרמטכ"ל לשעבר, יו"ר מפלגת תל"ם, חה"כ משה  יעלון, הציג את הרשימה הראשונה של מועמדות ומועמדי תל״ם לכנסת ה – 24 (סדר הרשימה אקראי):

– השר יזהר שי
– פרופ' חגי לוין
– ח״כ אורלי פרומן
– עו״ד גונן בן יצחק
– עו״ד קרין מאיר רובינשטין
– ח״כ אנדריי קוז׳ינוב
– -עו"ד איימן אבורייא

 

בוגי יעלון
מפלגתו של בוגי יעלון תל"ם צילום איתמר שאול.
בוגי יעלון
בוגי יעלון צילום איתמר שאול.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן