בחירות 2020: העם אמר את דברו!

אמש בשעה 22:00 בלילה נסגרו הקלפיות ומיד פורסמו המדגמים שהראו בבירור כי שמפלגת הליכוד וגוש הימין ניצחו את בחירות מרץ 2020. ע"פ המדגמים וספירה של 90% מהקולות הגוש זכה ל-59 מנדטים. כל הסיכומים מהיום שהיה:

ראשונה עידכנה משטרת ישראל כי יום הבחירות לכנסת ה-23 עבר עד כה ללא אירועים חריגים משמעותיים. אירועים נקודתיים שהיו במספר קלפיות ברחבי הארץ טופלו בזמן אמת ע"י השוטרים, ובהתאם משטרת ישראל תמשיך לבדוק ולחקור את התלונות והדיווחים השונים שהתקבלו ביחס לעבירות על טוהר הבחירות, זיופים, ניסיונות התחזות, הפרות סדר, אלימות וכיו"ב.

השרה גילה גמליאל: "העם הבין שלבני גנץ אין ניסון"

השרה גילה גמליאל התארחה במשדר הבחירות של "ישראל היום": "נצחון ענק לליכוד. מדובר פה בהבעת אמון גדולה של הציבור שתמך בראש הממשלה בנימין נתניהו. הייתה פה עבודה מדויקת של השטח הליכודי. היה סחף בימים האחרונים, דאגנו לעבור דלת לדלת לבדוק למה בעבר אנשים לא באו להצביע. קיימנו כנסים וחוגי בית פרלמנטים, כל מה שצריך כדי לשכנע אותם"

עוד אמרה: "לטעמי שלוש מערכות בחירות פשוט הציגו בפני הציבור הרחב את חוזסר הניסיון של גנץ לעומת נתניהו. לא מדובר בשוויון 60 60, כי אין קואליציה של ליברמן עם הרשימה המשותפת. יש הבדל משמעותי מבחינת האידיאולוגיה והעקרונות. אני קוראת לליברמן להצטרך לממשלת ימןי שהוא היה איתה שנים ארוכות".

תוצאות המדגם אמש : באדיבות חדשות 13

השר זאב אלקין (הליכוד) הוסיף באותו המשד של "ישראל היום": "זו תוצאה מצויינת לליכוד. העם אמר את דברו. יש יתרון ברור לליכוד ולגוש הימין וצריך לעשות הכל כדי להקים ממשלה. אני חושב שגם הצד השני יצטרך להפנים שבסופו של דבר יש פה הכרעה . אם נלך לבחירות רביעיות זה יהיה חוסר אחריות כלפי הציבור. המעבר של קולות מכחול לבן לליכוד היה בין היתר בגלל העובדה שהציבור הבין שגנץ לא יכול להיות ראש ממשלה".

ראשי הגוש סיגמו על המשך שיתוף פעולה הדוק לטובת אזרחי ישראל

שר הבריאות ויו”ר יהדות התורה ח”כ יעקב ליצמן יצר קשר עם ראשי גוש הימין, ראש הממשלה נתניהו, ח”כ גפני, השרים דרעי ובנט, והם סיכמו על המשך שיתוף פעולה הדוק לטובת אזרחי ישראל.

תוצאות המדגם אמש : באדיבות חדשות 13

שר הפנים אריה דרעי נאם באולם ההתכנסות אל מול אלפי פעילי ש"ס: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה! הערב הזה הוא ניצחון גדול של אוהבי עם ישראל,ארץ ישראל ותורת ישראל! נצחון גדול למדינת ישראל כמדינה יהודית עם צביון יהודי שמחבר את כולנו יחד. הקמנו את גוש הימין ושמרנו עליו ברגעים של קושי ומשבר ומול מתקפות מבית ומחוץ וממחר בבוקר אנחנו מתחילים בפעולה להפוך את גוש הימין והמסורת לממשלת ימין ומסורת בראשות בנימין נתניהו! שס מסיימת שנה של מערכות בחירות עם עליה של למעלה ממאה אלף קולות חדשים שחזרו הביתה! אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מהמצביעים והתומכים,לנציגים ולפעילים ומעל העל לנשיא מועצת החכמים חכם שלום כהן שלאורו אנו צועדים.

השר אריה דרעי: צילום: דוברות קמפיין שס

ראש הממשלה נתניהו: לפני שלוש שעות חגגנו יום נישואים 29. תודה על מתנת הנישואין. תודה ענקית לחברי הליכוד על הניצחון. נצעיד את ישראל לפסגות הצלחה.

היחיד שלא שמח הלילה היה איתמר בן גביר שכצפוי מפלגתו לא עברה את אחוז החסימה: אני רוצה להגיד תודה לכל הפעילים, לכל אנשי השטח, לכל אנשי המטה, ולכל מצביעי עוצמה יהודית היקרים. כולכם יודעים שיצאנו לדרך הזו כשביקשנו לעשות איחודים שיביאו ניצחון לגוש הימין. לצערנו חצי שעה לפני הגשת הרשימות תקעו לנו סכין בגב, והותירו אותנו לא מוכנים.

למרות זאת, ניהלנו מערכה מדהימה. רק כדי לסבר את האוזן, התקציב שלנו עמד על פחות מאחוז אחד מתקציב הליכוד, אבל יצאנו למהלך כדי לייצג דרך. דרך של ערכים, דרך של יושר, ודרך של אמת.

בשבועות האחרונים נתקלנו בקמפיינים מופרכים נגדנו. במקום להשקיע אנרגיה בתושבי הדרום במקלטים, הם השקיעו אנרגיה בנו. ולמה הם עשו את זה? הם עשו את זה כי הם רוצים למחוק את הדרך של עוצמה יהודית. הם הלכו לנו על הראש כי אנחנו מאתגרים אותם מימין. הם לא מוכנים שתהיה בכנסת מפלגה שתחייב אותם לממש מדיניות ימין, אותה מדיניות שהם מצהירים עליה כל ערב בחירות, אבל יום למחרת הבחירות שוכחים ממנה.

מי שהצביע לעוצמה יהודית הצביע לדרך אידיאולגית

מי שהצביע לנו היום, הצביע לנו למרות שהסיכויים להיכנס לכנסת לא היו גבוהים. הוא הצביע לדרך אידאולוגית, הוא הצביע לאמת. הוא הצביע ליושר. הוא הצביע נגד מדינה פלסטינית, נגד אוטונמיה, נגד פרוטקשן לחמאס והסדרה איתו.

מי שהצביע לנו היום, עשה את זה כי הוא רוצה להפסיק את הפגיעה בחיילי צהל יום יום כי הוא רוצה להפסיק את החגיגה של המחבלים בבתי הכלא, וכי הוא רוצה להפסיק את הבושה בהר הבית והעיקר: הוא רוצה שנחיה במדינה יהודית עם גאווה יהודית וזהות יהודית.

מפלגת ימינה בישיבת סיעה ראשונה (צילום: דברות המפלגה)

מפלגת ימינה לא ביזבזה זמן וכבר הבוקר כינסה את ישיבת הסיעה הראשונה שלה במלון רמדה בירושלים.

מפלגת ימינה יו״ר ימינה, שר הביטחון נפתלי בנט: ״תוצאות הבחירות טובות לגוש הימין, אבל זה לא נגמר. המשימה שלנו היא לדאוג שמדיניות ימין תיושם בפועל. יש כאן הזדמנות לממשלת ריבונות. הרכב הקואליציה יקבע האם תהיה ריבונות. אם יכניסו אנשי שמאל, לא תהיה ריבונות. נתנו את הנשמה, שמרנו על קמפיין בוגר ונקי והצלחנו מבלי לירות בתוך הנגמ״ש. אנחנו נישאר מאוחדים וחזקים יחד״.

מפלגת ימינה בישיבת סיעה ראשונה (צילום: דברות המפלגה)

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ בישיבת סיעת ימינה: צפויה לנו דרך ארוכה של בניית מנהיגות ציונות דתית שתהיה ראויה לאמון הציבור הנהדר הזה. אנחנו עם ראש מורם, עם תקוה גדולה להקמת ממשלה לאומית שתייצג נאמנה את ערכי הימין במדינת ישראל.אני מודה לחבריי ברשימת ימינה ולאלפיי הפעילים על השקעה אינסופית בחודשים האחרונים ומצפה לעבוד יחד על מנת להביא הישגים גדולים עבור אזרחי ישראל.

תוצאות המדגם אמש : באדיבות חדשות 13

כרגע רק נשאר לחכות לתוצאות הסופיות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן