יצחק הרצוג נבחר לנשיא המדינה ה11 של מדינת ישראל

ראש הממשלה נתניהו בירך את הנשיא הנבחר יצחק בוז'י הרצוג: "ממשיך מסורת משפחתית מפוארת. בהצלחה בשמי. בשם ממשלת ישראל ובשם כל אזרחי ישראל".

בנימין נתניהו ומרים פרץ הגיעו לברך את הנשיא הנבחר יצחק בוז'י הרצוג בכנסת

"אני רוצה לברך את יצחק הרצוג על היבחרו, הוא ממשיך מסורת משפחתית מפוארת. אביך ייצג את ישראל בצורה מעוררת כבוד והערצה בעולם ובישראל ואני בטוח שתמשיך בדרך זו. בהצלחה בשמי, בשם ממשלת ישראל ובשם כל אזרחי ישראל".

הנשיא הנבחר הרצוג הודה לראש הממשלה ואף אמר: "אני בטוח שיהיה טוב עם כל ממשלה ועם כל ראש ממשלה".

ראש הממשלה נתניהו השיב בהומור- "בוא לא ניכנס לזה עכשיו".

מרים פרץ ליו"ר הכנסת:

"אנחנו חייבים להתפלל להצלחת הנשיא כי הצלחתו היא הצלחת כולנו. הוא נכנס לנשיאות בימים מורכבים והוא חייב את התפילה של כולנו"

יו"ר הכנסת יריב לוין למרים פרץ:

"הבאת כבוד עצום לכל התהליך הזה. התמיכה שזכית לה משמעותית וההערכה אליך עצומה והיא לא רק בתוך הבית הזה אלא בכל עם ישראל. הנחישות והדרך, הכבוד בהם את עושה את הדברים היא מופת ודוגמה שכולנו צריכים ללמוד ממנה ואני בטוח שנכונו לך הרבה דברים עצומים שתעשי לטובת מדינת ישראל וכלל אזרחי ישראל. התוצאות האלה הן למרות ההערכה גדולה שיש אלייך. מאחל לך המשך עשייה טובה והרבה בריאות. זכיתי להכיר אדם מדהים".

מרים פרץ ליו"ר הכנסת:

"שיהיו לנו בשורות טובות לעם ישראל. אנחנו צריכים להתחיל משהו חדש. אני רוצה לברך את הנשיא הרצוג, הוא הנשיא של כל הארץ הזו, גם של אלו שעשו לי לייקים. זו הייתה זכות גדולה עבורי להשתתף במסע מרתק והדרך מאוד משמעותית. אני יודעת מאין באתי ואעשה הכל כדי שהארץ הזו תהיה הבית הכי טוב שיכול להיות לנו לתושבי מדינת ישראל ולנכדיי, עשיתי את זה כדי שנהיה ראויים לילדים האלו, שיהיו גאים בארץ הזו".

"אנחנו חייבים להתפלל להצלחת הנשיא כי הצלחתו היא הצלחת כולנו. הוא נכנס לנשיאות בימים מורכבים והוא חייב את התפילה של כולנו. אני רוצה שהתפילות שהתפללתם עבורי יהיו עבור הנשיא הרצוג. אני מאחלת לנו שיום חדש יתחיל בבשורות חדשות לעם ישראל" הוסיפה פרץ.

מרים פרץ לרה"מ בנימין נתניהו:

"לא השכול הוא שהוביל אותי לבמה אלא הבחירה שלי לאן לקחת את משבר חיי. החלטתי להאיר ולעשות טוב"

ראש הממשלה בנימין נתניהו למרים פרץ:

"אני רוצה לברך אותך על הדרך המכובדת שבה התמודדת לנשיאות. סיפור החיים שלך והאמונה שלך מעוררים השתאות בקרב כל עם ישראל. אני מביע את הערכתי והערכת כל אזרחי ישראל. לא סיימת לתרום למדינת ישראל, עם האהבה שלך והלהבה שלך".

מרים פרץ לרה"מ:

"ינקתי מיסוד אחד גם בביתך כשלמדתי איתך שיעורי תנ"ך, ומהתנ"ך הזה למדתי על הבית הזה שלי. יצאתי ממרוקו לחלום אחד גדול. הורי לא ידעו מה זה דתי, חילוני, שמאל או ימין, הם ידעו שיש יהודים וערבים ויש גן עדן שקוראים לו ירושלים. זכיתי ובאתי לארץ הזו והיא פתחה את הדלת לפני, ורק בזכותה הגעתי להתמודד לתפקיד שמעולם לא חלמתי. הוריי ציפו ממני שאהיה עובדת מדינה ואהיה מסודרת".

"יצאתי למסע. לא השכול הוא שהוביל אותי לבמה אלא הבחירה שלי לאן לקחת את משבר חיי. החלטתי להאיר ולעשות טוב. אתה ואני יודעים מה זה חורבן. אמרת לי על השבעה של אחיך כמה לא היה טעם לחיים, ואנחנו נתנו טעם לחיים ומשמעות. בחרתי בנתינה ובלהרבות טוב. הארץ הזו כל-כך מיוחדת וחשבתי שאני רוצה להדליק את אותה מנורה שדיברנו עליה בפרשת השבוע ולהאיר את הארץ".

"אני מאוד אוהבת את הנשיא הרצוג, הוא שלח אותי לשליחויות רבות בחו"ל, בקהילות יהודיות. היום נבחר נשיא ראוי שמכבד אותנו ומכאן אני נושאת תפילה עם כל עם ישראל להצלחתו כי הצלחתו היא הצלחתי והצלחת המדינה שלי".

מרים פרץ לנשיא הנבחר יצחק בוז'י הרצוג:

"אני מברכת אותך ומתפללת להצלחתך. עמדת בעבר בדברים גדולים והפעם- כולנו הילדים שלך. אני מבקשת מכולם להתפלל עבורך, הצלחתך היא הצלחתינו".

הרצוג הודה לפרץ על הברכות ואמר:

"אנחנו אוהבים אותך, מחבקים אותך, את יקירת העם. היה לי הכבוד להתמודד מולך".

יצחק הרצוג
קרדיט צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב
יצחק הרצוג
קרדיט צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן