דעה:באמת רק לביבי מותר?

עמיעד טאוב צועק כי "המלך ביבי הוא ערום" נתניהו ומקהלת השופרות שהקים שכחו את ההסכמים שחתם המלך נתניהו. וכלל לא בטוח שהוא יכול לקרוא לעצמו מנהיג הימין. בטח שלא לחלק ציונים לאחרים.

לחברי כת הביביזים נהיר וברור, כי מדינת היהודים לא תוכל לשרוד אפילו שעה אחת. מבלי ששרה נתניהו תוכל להכין עוגת ביסקוויטים בבלפור.

שהציונות הדתית לא ראויה להיקרא מגזר, אם היא לא מכופפת את ראשה אל מול המנהיג הנערץ. קים ג'ונג און לא היה עושה זאת טוב יותר.

הצביעות קווים לדמותה

לאנשי הציונות הדתית על שלל גווניה מותר להוביל חטיבות בצבא, להתמנות לשופטים, לנהל חברות ענק, לעסוק בחינוך ולהתנדב, אבל דעה או רצון משל עצמם בפוליטיקה? זה כבר יותר מידי. תצביעו מחל ותשתקו.

רק לביבי מותר לשקר כשיטה (שיקום מי שהאמין שבני גנץ יכנס לבית ראש הממשלה כאשר ביבי חתם מולו על ההסכם) , להיות מואשם בשלושה כתבי אישום ולא לקיים בדל מהבטחותיו.  ולאחרים אסור.

לאן נעלמו ההבטחות לריבונות והשלטת סדר בפזורה הבדואית בנגב? ומי בדיוק חתם על הסכם חברון עם ערפאת ומסר 13% משטחי המדינה ארץ ישראל (בהסכם וואיי) ופינה את עמונה, מִגרון ונתיב האבות?

רק לביבי מותר

לביבי מותר לסגור קואליציות עם מופז, ציפי לבני, בוזי הרצוג, בני גנץ ויאיר לפיד, ולהמליך את אבי ניסנקורן על מערכת המשפט. אבל לבנט אסור לחבור לאלופים אורנה בריבאי ואלעזר שטרן, כי זו בגידה בערכים היהודיים.

לביבי מותר לשבת עם מפלגת העבודה. להזמין לממשלתו את שלי יחימוביץ (שסירבה). להמציא את המונח פריטטי ולמנות את עמיר פרץ ואיציק שמולי לשרים, אבל אצל אחרים זה חורבן ממשלת הימין.

האם זו אכן תורה למשה מסיני שהעסקנים החרדים ונציגיהם דרעי וליצמן ישלטו לנו בתחומי הדת והמדינה? אנחנו באמת מעדיפים אותם על בני גנץ, חילי טרופר ומיכאל ביטון, בממשלה?

האם זה כזה אסון אם תהיה למשך כמה שנים ממשלה שתהיה משותקת מבחינת ימין ושמאל (אולי סוף סוף לא יפנו ישובים), ובסוגיות צרכי דת ומדינה, אבל תוכל לעסוק בחיים עצמם? במובטלים? במערכת הבריאות הקורסת? ברפורמה הנדרשת בתחומי הרוווחה? ואולי גם רחמנא ליצלן בקירוב במקום בקיטוב?

קואליציה עם ניצן הורוביץ היא גם לא כוס התה שלי. אבל מסע הצביעות במסגרתו זועקים כולם כי מי שלא תומך בממשלת חרדים- אבי מעוז- ומנסור עבאס בראשות נתניהו, היא בגידה באומה היהודית. הינה אבי אבות הצביעות. הפוליטיקה היא אמנות האפשר.  ואפשר כבר לוותר על ביבי. אני שם את נפשי בכפי ומתחייב לכל קוראי הגליון, כי גם ביום שאחרי ביבי השמש תזרח.

עמיעד טאוב הוא משנה לראש עיריית מודיעין מכבים רעות

ביבי
ביבי נתניהו בהשבעת הממשלה 35 בכנסת. צילום דוברות הכנסת, עדינה ולמן
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן