הימין יוצא להצביע! סיקור מצולם של הצבעות המתמודדים לכנסת

היום, יום ג' יצאו חברי המפלגות וחברי הכנסת לקלפיות בערי מגוריהם על מנת לממש את זכות הצבעתם, ולעודד הצבעה בקרב הציבור. ראש הממשלה נתניהו: "הנשיא טראמפ אמר אתמול שאלו בחירות צמודות, אני יכול לאשר לכם הבוקר – הן צמודות מאוד".

שר החינוך לשעבר, נפתלי בנט, מראשי ״ימינה״ הצביע הבוקר סמוך לביתו ברעננה. בנט: "אני מבקש מכם בשמי, בשם איילת שקד, בשם כל מועמדי ימינה, להצביע טב בקלפי כי הבית בסכנה. אנחנו יכולים לנצח, צריך להקשיב ללב ולנשמה, ולשים בביטחון מלא את האותיות טב. אני אוהב אתכם מאוד״.

נפתלי בנט מצביע הבוקר סמוך לביתו ברעננה. תמונה: דוברות ימינה.
נפתלי בנט עם תומכי המפלגה. תמונה: דוברות ימינה.

יו”ר יהדות התורה ח”כ יעקב ליצמן בהצהרה לאחר ההצבעה בקלפי: “אנו ביום גורלי וקריטי למדינת ישראל. בתום מסע הסתה והפחדה נוראי ושקרי שיצרו נגד החרדים, אנו ניבחן הערב האם הציביון היהודי ומסורת ישראל יפגעו או לא. יהדות התורה חזקה וגדולה פירושה שהמסיתים ופוגעי היהדות לא הצליחו במזימתם. אני קורא לכולם להישמע לקול גדולי ישראל ולהצביע ג’ כאיש אחד בלב אחד”.

ח"כ יעקב ליצמן מצביע. צילום: שלומי כהן.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגב' שרה נתניהו הצביעו בבחירות, בקלפי בביה"ס "בית חינוך עירוני ג'" בירושלים.

ראש הממשלה נתניהו: "הנשיא טראמפ אמר אתמול שאלו בחירות צמודות, אני יכול לאשר לכם הבוקר – הן צמודות מאוד. אני קורא לכל אזרחי ישראל לבוא ולהצביע, כמו שאני ואשתי באנו להצביע. שיהיה בהצלחה".

ראש הממשלה נתניהו והגברת שרה נתניהו מצביעים. צילום: חיים צח /לע"מ

שר התיירות יריב לוין, הצביע לפני זמן קצר בקלפי במודיעין יחד עם אשתו יפעת ובנו ניב: ״אני הצבעתי ועכשיו תורכם, אל תישארו בבית. אנו זקוקים לכל קול כדי להצליח להקים ממשלת ימין חזקה ויציבה, וכדי שלא תהיה כאן ממשלה של גנץ, של לפיד, של סתיו שפיר ושל איימן עודה. צאו להצביע וקחו איתכם חברים ומשפחה. הצביעו מחל, הצביעו נתניהו, ויחד ננצח!״

שר התיירות יריב לוין, בקלפי במודיעין יחד עם אשתו יפעת ובנו ניב.

שרת התרבות והספורט מירי רגב הצביעה בקלפי בראש העין. את השרה ליוו בנותיה. השרה אמרה בכניסה :״שוחחתי הבוקר עם ראש הממשלה ואנו מוטרדים מאד. הנתונים בימים האחרונים מלמדים על מוטיבצית שיא בקרב השמאל ושאננות בקרב מצביעי הימין. אם מצביעי הימין לא יתעוררו ולא ייצאו להצביע היום, נאבד את שלטון הימין, צאו להצביע. מחל מחל מחל״

ח"כ מירי רגב עם ביתה בקלפי בראש העין.

שר העלייה והקליטה, אלוף (מיל׳) יואב גלנט בהצבעה במקום מגוריו במושב עמיקם. השר גלנט אמר ליד הקלפי – ״זהו יום גורלי לעתיד מדינת ישראל- כל קול קובע. מצביעי הליכוד צאו להצביע ותנו לליכוד את הכוח להמשיך ולהצעיד את מדינת ישראל אל פסגות חדשות. הצביעו מ-ח-ל.

השר יואב גלנט מצביע בעמיקם.

גם מתמודדי השמאל יצאו להצביע, יו"ר כחול לבן והמועמד לראשות הממשלה, רא"ל (מיל') בני גנץ הבוקר לאחר ההצבעה בקלפי בראש העין יחד עם רעייתו רויטל: "שלום לאזרחי ישראל. אנחנו שמחים לפתוח את הבוקר במהלך מאד חשוב לדמוקרטיה הישראלית. אני קורא לכל אזרחי ישראל ללכת ולהצביע לפי צו מצפונם. אני ממליץ לכם כחול לבן אבל מכבד כל החלטה, חשוב מאד שכולם יממשו את זכותם שהיא חובה אזרחית מהמעלה הראשונה. אנחנו מצביעים לשינוי היום, אנחנו נצליח להביא תקווה, ללא שחיתות, ללא קיצוניות, כולם ביחד. שיהיה לנו יום מוצלח בכל הארץ".

בני גנץ עם אשתו בקלפי הבוקר.

שהב״ט והרמטכ״ל לשעבר, ח״כ משה (בוגי) יעלון, 'כחול לבן', הצביע לפני שעה קלה בקלפי בקיבוץ גרופית. "דוגמא אישית לפני הכל, ישראל לפני הכל! מימשתי את זכותי וחובתי הדמוקרטית בקלפי בקיבוצי גרופית. צאו להצביע ׳פה׳ כחול לבן!"

בוגי יעלון מצביע הבוקר בקיבוץ גרופית. תמונה: דוברות כחול לבן
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן