ועדת הבחירות דחתה את הבקשה לפסול את הרשימה המשותפת

ועדת הבחירות דחתה את בקשת עוצמה יהודית לפסול את הרשימה המשותפת – נציגי ימינה נעלמו רגע לפני ההצבעה. בן גביר: "אחרי שבנט פסל אותי, הוא מכשיר את תומכי הטרור מהמשותפת"

צילום: עו"ד איתמר בן גביר

ועדת הבחירות המרכזית לכנסת דחתה היום (רביעי) את בקשת מפלגת עוצמה יהודית לפסול את הרשימה מלהתמודד בבחירות לכנסת.

בדיון, הציגו נציגי עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר ועו"ד חנמאל דורפמן, מספר ראיות מרכזיות המעידות על תמיכת חברי הרשימה המשותפת בטרור, מתוך 96 ראיות שהוגשו בבקשה עצמה. כך למשל, הוצגה הודעה רשמית של בל"ד לאחר חיסול של הרוצח סמיר קונטאר, בה נכתב כי המחבל הלבנוני הוא "לוחם חופש".

בדיון תקף עו"ד איתמר בן גביר את איימן עודה, שטען בנאומו כי הוא "ערבי פלסטיני , בן הארץ": "אתה מחבל, מקומך בסוריה. רצח של חיילים אתה לא מוכן לגנות".

אלא שבהצבעה עצמה ציפתה לנציגי עוצמה יהודית הפתעה: נציגי מפלגת ימינה בועדת הבחירות מהבית היהודי-איחוד לאומי והימין החדש נעלמו מההצבעה רגע לפני שהחלה. לעומתם, נציגי ישראל ביתנו בהם ח"כ עודד פורר הצביעו בעד הפסילה.

בעקבות הדברים, תוקף עו"ד איתמר בן גביר את נפתלי בנט ואומר כי "אחרי שבנט פסל אותי מהצטרפות לרשימה אחת, הוא הכשיר בידיו את תומכי הטרור מהרשימה המשותפת. כנראה שהנסיון לקרוץ לשמאל ולחבור ללפיד וגנץ מכשיר הכל – כולל הלבנת כניסתם של טיבי ועודה לכנסת".

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן