ח"כ איילת שקד:מחנה השמאל מנסה לשנות את כללי המשחק

שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד, התייחסה לנסיון השמאל לשנות את תוצאות הבחירות באמצעות חקיקה פרסונלית: "מחנה השמאל שרוממות שלטון החוק בגרונו, מנסה לשנות את כללי המשחק ולבטל את תוצאות הבחירות מיד לאחריהן, באמצעות חקיקה פרסונלית ורטרואקטיבית, זה פגיעה ביסוד הדמוקטיה הישראלית".

בתגובה לתוצאות הבחירות אמרה: "אנחנו כמובן ציפינו ליותר וגם שגוש הימין ישיג 61, אנחנו מחכים לתוצאות האמת ולראות כיצד אפשר להקים ממשלה. אנחנו צריכים בשביל הציבור במדינת ישראל לעשות כל מאמץ על מנת להקים ממשלה".

שקד התייחסה לגוש הימין:
"נתכנס, נראה ונבדוק מה האפשרויות. אני חוזרת ואומרת, צריך לעשות כל מאמץ כדי להרכיב ממשלה, כמובן שהיינו שמחים אם ליברמן היה נכנס, אבל גם אם לא, צריך למצוא אלטרנטיבות אחרות".

בדף הפייסבוק פרסמה שקד התייחסות למשבר הקורונה:"אנחנו נמצאים בתקופה קשה שלא ידענו כמותה. משבר בריאותי חריף, עם משבר כלכלי ופוליטי.אני מבקשת מכולכם, אנא השמעו להוראות משרד הבריאות, כדי שנוכל לצלוח את התקופה הזו מהר ככל האפשר וכדי לצמצם נפגעים.נעשה כל מאמץ בכדי לדאוג לכלכלת ישראל, בעיקר לעצמאיים ולעסקים הקטנים. ננקוט צעדים כגון: דחיית תשלומי מיסים, ביטוח לאומי וארנונה ומתן הלוואות מדינה.אנו פועלים להקמת ממשלה במהרה".

איילת שקד. צילום מרדכי גורדון הבית היהודי במודיעין
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן