ח"כ איילת ‏שקד : "ציפי חוטובלי את הולכת שולל את הציונות הדתית"

ח"כ איילת ‏שקד הערב במליאת הכנסת בנאום חריף: "ציפי חוטובלי את הולכת שולל את הציונות הדתית. אמרת לציבור 'אל תדאגו אני אדאג לציונות הדתית'. איך את נותנת את הועדה למינוי דיינים לחרדים?! חרפה".ח"כ שקד תקפה בחריפות את הליכוד והשרה חוטובלי."כמה אני בקמפיין הבחירות דברתי בפני הציונות הדתית והסברתי שאם לימינה לא יהיה כוח פוליטי, נתניהו יקח את מה שחשוב לנו ויתן אותו לחרדים. והשרה חוטובלי את כנציגת הציבור הולכת שולל את ציבור הציונות הדתית כי אמרת להם 'אל תדאגו אני אדאג לצינות הדתית'. איך את נותנת שראשת הועדה למינוי דיינים תעבור ליידי החרדים?? איך את עושה את זה? חרפה! אין לי מילה אחרת. אם לציונות הדתית לא היו 6 מנדטים לא היינו נותנים לזה לקרות".

"אנחנו בקואליציה לא היינו נותנים לדבר כזה לקרות, נלחמנו מלחמת חורמה על זה. נתניהו אמר אתם תלכו לאופוזציה תסתפקו בריסיסים ואני את הועדה למינוי דיינים אתן לחרדים. זו חרפה! אני מקווה מאוד שהציונות הדתית בפעם הבאה תהיה חכמה ותראה איך נתניהו הוליך אותם שולל ואיך אתם הולכתם אותם שולל. הציבור לא יסלח לכם!".

"מוקדם יותר שרת המשפטים לשעבר, יו"ר סיעת ימינה, ח"כ איילת שקד אמרה בישיבת סיעת ימינה עם ראשי מועצת יש"ע:
אנו חוזרים ומבקשים מנתניהו לראות את המפות. עליו לעמוד על כך שיתאפשרו שינויים במפות, כך שהרצף יהיה ישראלי והמובלעות פלסטיניות ולא כפי שהמצב במפות כיום: הרצף פלסטיני והמובלעות ישראליות. אנחנו נתמוך בהחלת ריבונות אך לא בהקמת מדינה פלשתינית".

איילת שקד עם דויד אלחייני, יו"ר מועצת יש"ע ויגאל דילמוני, מנכ"ל מועצת ישע. צילום באדיבות מועצת יש"ע
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן