ח"כ בן גביר ליו"ר התאחדות הכדורגל חסון: תשעה את דאבור מנבחרת ישראל

יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר פנה ליו"ר ההתאחדות לכדורגל בהמשך לפרסום הפוסט של שחקן נבחרת ישראל סביב המהומות בהר הבית: "יוכל לשחק בנבחרת סוריה, יתאים לעמדותיו הטרוריסטיות"

בעקבות הפוסט של של שחקן נבחרת ישראל, מונס דאבור, סביב המהומות בהר הבית, בו התבטא אללה לא מעלים עין, הוא ממתין ליום הדין”. פנה יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר, (מסיעת הציונות הדתית), במכתב ליו”ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, בדרישה להשעות את החלוץ מנבחרת ישראל.

במכתבו, כתב בן גביר : “על רקע האלימות בירושלים וההתפרעויות בהר הבית, הזדעזעתי לקרוא את התבטאותו של שחקן נבחרת ישראל בכדורגל, מונס דאבור: “אללה לא מעלים עין, הוא ממתין ליום הדין”. ההתבטאות המזעזעת הזאת באה לאחר שכמות גדולה של מחבלים התפרעו על הר הבית ובשכונת שמעון הצדיק”.

והוסיף: “לא ייתכן ששחקן נבחרת ישראל בכדורגל יצדד בצד של האויב ולמעשה יתמוך בפגיעה בחיילי צה”ל ובנשים וילדים על רקע היותם יהודים. נבחרת ישראל מייצגת את מדינת ישראל ברחבי העולם, לא ייתכן ששחקן המייצג את הנבחרת יתבטא בצורה כזו. אם לא נאה לו ללבוש את מדי הנבחרת, הוא יוכל לשחק בנבחרת של סוריה, שם בטח יתאים יותר לעמדותיו הטרוריסטיות”.

עוד הוסיף ח"כ בן גביר “אשר על כן ולאור כל האמור לעיל אבקשך להשעות במיידי את שחקן הנבחרת מונס דאבור, שחקן שלובש את מדי הנבחרת אינו יכול לצאת נגד המדינה שאותה הוא מייצג. אבקשך לעדכנני בעניין הנ”ל".

כדורגל
מגרש הכדורגל צילום pixbay
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן