ח"כ יפעת שאשא ביטון נבחרה לעמוד בראשות ועדת הקורונה

ח"כ יפעת שאשא ביטון נבחרה לעמוד בראשות הוועדה: "ניערך לגל השני ונעקוב אחרי ההחלטות לבדוק שמה שהתחייבנו קורה".יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין: "עיני כל ישראל נשואות לוועדה זו שהולכת להישאר אתנו עוד הרבה זמן".

הוועדה המיוחדת לעניין נגיף הקורונה החדש ולבחינת היערכות המדינה למגפות ולרעידות אדמה, בחרה , פה אחד את ח"כ יפעת שאשא ביטון (הליכוד) לתפקיד יו"ר הוועדה.

יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין בירך את ח"כ ביטון לרגל בחירתה לתפקיד ואמר: "זה בראש סדר היום הציבורי היום, הנגיף הזה אינו מבחין בין שום מגזר או קבוצת אוכלוסייה והוא מעסיק יותר מכל דבר אחר את כל אזרחי ישראל. הוועדה הולכת להישאר אתנו עוד הרבה זמן והולכת להשפיע על חיינו בצורה רבה מאוד. ח"כ יפעת שאשא ביטון מביאה איתה לוועדה לא רק עוצמות ונחישות לעשות ולפעול, גם המון ניסיון של עבודה פרלמנטרית מוצלחת בכנסת וכן עבודה מוכחת בממשלה בתקופה לא קלה בכלל".

ח"כ יפעת שאשא ביטון.ח"כ שאשא ביטון ויריב לוין.עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ איתן גינזבורג: "לא ראיתי יו"ר שכ"כ רצתה כבר שהוועדה שלה תקום במהירות על מנת להתחיל כבר לעבוד. היא מביאה עמה טורבו של עשייה מהממשלה לכנסת ולפניה ועדה עם אתגרים גדולים ורבים ובעיקר אויבים שאנחנו לא מכירים"

יו"ר הוועדה הנבחרת, ח"כ יפעת שאשא ביטון: "ביראת קודש אני ניגשת לוועדה החשובה הזאת שתבחן ותעשה את כל ההיערכות לגל השני בעוד הגל הראשון כאן. יכולה להבטיח שאעשה הכול להביא את הבשורה לעם ישראל. נהיה מוקד לכל השאלות ולכל חוסר הבהירות בתקופה הזו שמקשה על האנשים לתפקד בשעת חירום.
מדינת ישראל התמודדה בצורה מצוינת בבלימה של הנגיף ומדינות רבות מסתכלות עלינו ללמוד כיצד יש להתמודד באירוע מתגלגל שכזה, אך עדיין אנחנו לא יודעים הרבה על הנגיף ולכן נצטרך לעקוב כאן בוועדה בנושא בצורה הדוקה יום יום אחרי החלטות הממשלה ולבדוק שכל מה שהתחייבנו אכן קורה, הן בבריאות והן ביחס למשבר הכלכלי שפקד הרבה מאזרחי ישראל. מצפה שהוועדה תהיה עניינית ופרגמטית והיא לא רק תגיד מה לא בסדר אלא גם תדע לפעול ולקדם".

ח"כ שאשא ביטון ויריב לוין.עדינה ולמן, דוברות הכנסת
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן