ח״כ הילה שי וזאן ערכה אתמול סיור בשומרון

ח״כ הילה שי וזאן סיירה במועצה האזורית שומרון/ בה נפגשה עם יו״ר המועצה יוסי דגן, ביקרה בתצפית ״המרפסת של המדינה״ שצופה על כל מרכז הארץ, מחיפה עד אשקלון/ וכן ביקרה במפעל מוצרי הפלסטיק ״ליפסקי״ וביקב ״טורא״ שברחלים.

ח״כ הילה שי וזאן: ״יהודה ושומרון היא ארץ אבותינו ואימהותינו"

בין היתר. הביקור נועד להדק את הקשר לאנשי ויישובי השומרון. ולסייע להם בפתרון בעיות ולעבוד אל מול השרים הרלוונטיים למען תושבי השומרון. בעת הסיור, נחשפה ח״כ שי וזאן לבעיות תשתית חמורות בתחום המים והחשמל באיזור.

וזאן אמרה: ״יהודה ושומרון היא ארץ אבותינו ואימהותינו. בה התעצבה זהותינו. התרחשו אירועי התנ״ך. אליה יש לי קשר עמוק ואהבה גדולה. מתוך תחושה זו. משהתאפשר לחזור לעשות סיורי שטח. ידעתי שאני חייבת להגיע לשומרון במהרה.

במהלך הסיור נחשפתי לבעלי עסקים שנלחמים בגבורהץ בשביל לשמור על העסק. ולא להוציא עובדים לחל״ת לאור המשבר. פגשתי מתיישבים ערכיים וציוניים. שחיים עם בעיות חוזרותץ במים וחשמל ב״יישובים צעירים״- מצב בלתי נסבל. שיש לטפלו במהרה.

במהלך שיחתי עם יו״ר מועצת שומרון, יוסי דגןץ התחייבתי כי אעשה כל שביכולתי כדי להסדיר את עניין במהרה. ולאפשר את רווחתם של עשרות אלפי אנשים.

אגיד זאת חד וחלק. לא מדובר ב״יישובים צעירים״ שקיימים שנה שנתיים ואין אליהם כביש. לא מדובר בהתיישבות ארעית – מדובר ביישובים של ממש. חלקם בני עשרות שנים, עם מאות תושבים וחייבים לספק להם את תשתיות הבסיס, כמו לכל אזרח אחר במדינה.

"אני רואה באיזור זה הזדמנות ענקית עבור זוגות צעירים שמעוניינים להישאר באיזור המרכז במחירים שפויים. יכול להיות שהפתרון לבעיית הדיור שלנו. יגיע דווקא מהשומרון.״

ח״כ הילה שי וזאן
ח״כ הילה שי וזאן צילום לשכת ח"כ וזאן
ח״כ הילה שי וזאן
ח״כ הילה שי וזאן צילום לשכת ח"כ וזאן

 

 

View this post on Instagram

 

נענתי לאתגר של עמותת מומנטום ואני בוחרת להפיץ אהבה לאמא שלי היקרה, מלכה.

בימים מורכבים אלו, אמא שלי נאלצת להישאר הרבה פעמים לבד בביתה בגלל הקורונה…לא תמיד אנחנו יכולות להיפגש והדאגה לבריאותה, מגבילה אותנו עוד יותר.

אבל עם כל זאת, אמא שלי תמיד נמצאת בראשי ובליבי. אוכלוסיית הגיל השלישי זקוקה לנו. עלינו לפקוח עיניים ולהיות שם בשבילם יותר מתמיד, לסייע היכן שניתן בכדי להפיג במעט את הבדידות המרירה.

אמא אהובה, אני שולחת לך אהבה ממשכן הכנסת, תישארי חזקה ומדהימה כמו שאת. אוהבת, הילה. #מפיצים_אהבה

A post shared by הילה שי וזאן – Hila Shay Vazan (@hilashayvazan) on

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן