יהדות התורה ממשיכה לחזק את ההתיישבות

איש ההתיישבות בני קצובר אירח אתמול לביקור חשוב את מועמד מפלגת יהדות התורה לכנסת ח"כ לשעבר יצחק פינדרוס. בין היתר קיימו השניים תצפית מהר כביר בשומרון המתנשא מצפון מזרח לשכם.

פינדרוס שמע מקצובר על ההתפתחות המרשימה באזור כולו ועל הצרכים של המתיישבים בימים אלו. פינדרוס הביע בפני קצובר את תקוותו כי החלת הריבונות הישראלית על יישובי יהודה ושומרון תאושר מוקדם ככל האפשר והבטיח כי מפלגתו תתמוך בהחלת הריבונות כשתובא לאישור הממשלה והכנסת. פינדרוס הבטיח להיות קשוב לצרכי המתיישבים ואמר כי יהיה עבורם שליח ציבור נאמן כפי שפעל לאורך השנים.

צילום: מטה הציונות הדתית למען יהדות התורה

בני קצובר הדגיש את חשיבות הביקור עבורו: "שמחתי לארח מכר ותיק עוד מימיו כראש מועצת ביתר עילית. אשמח אם ייבחר לכנסת. זהו חלק מהקשר שלנו עם מפלגת יהדות התורה שחשוב לנו מאוד. הבחירות הקרובות הן קריטיות ואסור שקולות של מחנה הימין, שיהדות התורה היא חלק בלתי נפרד ממנו, ייזרקו לפח ויביאו להקמת ממשלת שמאל".

פינדרוס שהיה בעבר חבר מועצת יש"ע והוביל מאבקים רבים למען ההתיישבות הודה לקצובר ואמר כי " אין ספק שההתיישבות ביהודה ושומרון היא נכס אסטרטגי למדינת ישראל. אמשיך לפעול ככל יכולתי על מנת שתצמח ותגדל ותביא עוד רבבות ישראלים להתיישב בה."

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן