יפעת שאשא ביטון הצטרפה לסער

יפעת שאשא-ביטון וגדעון סער הגיעו להסכמה בדבר שותפות וריצה משותפת בבחירות הקרובות. ד״ר יפעת שאשא-ביטון תהיה במקום השני ותמונה למ"מ ראש הממשלה במידה וסער ייבחר לראשות.

גדעון סער וח״כ ד״ר יפעת שאשא-ביטון רצים במשותף בבחירות הקרובות.

גדעון סער ויו״ר ועדת הקורונה ח״כ ד״ר שאשא-ביטון הגיעו להסכמה בדבר שותפות המבוססת על ערכים משותפים ועל הבנת האתגרים העומדים בפני המדינה והצורך לחולל שינוי.

גדעון סער יעמוד בראש הרשימה והתנועה ויהיה מועמדה לראשות הממשלה.ח״כ שאשא-ביטון תהיה מ״מ וסגנית יו״ר התנועה החדשה ותוצב במקום השני ברשימה בבחירות לכנסת, לכשתתקיימנה.

בממשלה בראשות סער תכהן יפעת כמ״מ ראש הממשלה וסגניתו ותעמוד בראש קבינט חברתי, שיוביל את העשיה בתחומים החברתיים, בדגש על חינוך, בריאות, פרנסה ורווחה.

בשיחות שהתקיימו בין השנים סוכם, כי התנועה תקדם מהלכים של שינוי שיטת הבחירות והממשל ובכלל זה:
הגבלת כהונה של 8 שנים לכל היותר לראש הממשלה,

שינוי שיטת הבחירות לכנסת ומתן כוח לציבור לבחירה אישית לפחות של חלק מחברי הכנסת. והעברת סמכויות מהשלטון המרכזי לשלטון המקומי.עוד סוכם, כי נושא החינוך יהיה במקום מרכזי בסדר העדיפויות של התנועה החדשה.

יפעת שאשא ביטון :"החלטתי לצאת למסע משותף יחד עם גדעון סער למען תקווה חדשה"

לאחר ההודעה ח״כ ד״ר יפעת שאשא ביטון פרסמה סרטון פנייה לציבור:

״תמיד אמרתי שברגע שאקח את ההחלטה, אעמוד בשקיפות מול הציבור ואציג אותה באופן גלוי וברור. אז הנה אני ניצבת כאן מולכם היום למרות נסיבות הבידוד ועומדת במחוייבותי. החלטתי לצאת למסע משותף יחד עם גדעון סער למען תקווה חדשה. משבר הקורונה הוא אחד המשברים הגדולים שידעה מדינת ישראל, משבר בריאותי כלכלי חברתי חינוכי משבר הרבה יותר רחב מהאופן בו הוא מנוהל".

"10 חודשים בתוך המשבר ואין חיזוק משמעותי למערכת הבריאות כפי שראוי שיהיה, פרנסה של אנשים נסגרה על ידי לחיצות כפתור כאילו אנחנו אחראים על רובוטים שאפשר לכבות באמצעות שאלטר, הילדים שלנו נמצאים מחוץ לשגרה במשך תקופה ארוכה ומשלמים את המחיר ואמון הציבור נשחק עד דק. ההחלטות שהתקבלו פגעו קשות באמון הציבור ובלי אמון ציבור גם את נגיף הקורונה קשה לנצח". נאמר בהודעה.

"השותפות שלי ושל גדעון באה מתוך מחוייבות לפוליטיקה של שקיפות מקצועיות ואחדות. פוליטיקה אמיצה תוך השמעת קולו של הציבור תמיד. אני מכירה את גדעון תקופה ארוכה, אדם עם אומץ ציבורי וניסיון של שנים רבות במערכת הפוליטית. איש ממלכתי, רציני שראוי לנהיג ולנוביל את המדינה לחוף מבטחים.יחד עם גדעון נביא את השינוי ובעיקר נביא תקווה חדשה לישראל". הוסיפה שאשא ביטון.

יפעת שאשא ביטון
ח"כ יפעת שאשא ביטון.ח"כ שאשא ביטון ויריב לוין.עדינה ולמן, דוברות הכנסת
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן