נפתלי בנט בהתקפה מול שרת התחבורה מירי רגב ובנימין נתניהו

רגע לקראת הבחירות, יו"ר ימינה נפתלי בנט מעלה הילוך ויוצא בהתקפה חסרת תקדים נגד שרת התחבורה מהליכוד. כל הפרטים בהמשך הכתבה. 

נפתלי בנט : "אני באמת לא מבין איך לא העיפו את מירי רגב לכל הרוחות"

"אני באמת לא מבין איך לא העיפו את מירי רגב לכל הרוחות. היא אפשרה תחת הניהול שלה כשרת התחבורה, להכניס את כל המוטציות האפשריות לארץ״ הצהיר בנט.

באותה נשימה אמר בנט כי נתניהו הוא זה שהוביל את הניהול הכושל של משבר הקורונה, והשווה אותו לד"ר יורם הס. לדבריו "לשמוע מנתניהו שהוא מבקש התחייבויות זה רציני כמו שנהפוך את יורם לס לפרזנטור של המלחמה בקורונה. אין התחייבות אחת שנתניהו נתן לפני הבחירות ועמד בה אחריהן". והבהיר כי "אם הממשלה הייתה עסק. הייתי מפטר את כל המנהלים. זה לא סיפור של ימין או שמאל. אלא של ממשלה שלא מתפקדת. תוך כמה שנים מחירי הדיור הכפילו את עצמם. פריון העבודה תקוע וכלום לא עובד".

בנט הצהיר כי "אני בניגוד לנתניהו אומר בדיוק על מה אני מתחייב. וההתחייבות שלי היא אמיתית. והיא שמייד אחרי הבחירות אקים ממשלה לאומית ומקצועית שתהיה אנטיתזה לממשלה של נתניהו והאופן שבו היא מתנהלת".

"אני חבר בממשלה בתפקידים שונים מ- 2013 ולעולם לא הזמינו אותי ללשכת ראש הממשלה כדי לעבוד ולהגדיר יעדי עבודה, וזה בגלל שבארץ היום כלום לא מנוהל. הכל זה ספינים על ספינים".

בנט גם התייחס להשלכות של משבר הקורונה על הכלכלה הישראלית ואמר כי "השנה האחרונה הייתה שנה מכוננת. פגשתי בעיניים אנשים עם חרדה קיומית וכשאני רואה אנשים עם חרדה כזו, כואב לי. תכנית סינגפור שהגיתי, קוראת לפעול באומץ לב אל מול הגופים חזקים. ולא לפחד לא מההסתדרות. ולא מטייקונים. והיא זו שתאפשר לנו תוך כמה שנים להפוך את ישראל לגן עדן".

נפתלי בנט : "אני באמת לא מבין איך לא העיפו את מירי רגב לכל הרוחות"
נפתלי בנט בהתקפה מול שרת התחבורה מירי רגב ובנימין נתניהו. קרדיט: סיוון פרג׳
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן