עמיעד טאוב מודיעין שלום:כך נמכרנו לשמאל ולחרדים

עמיעד טאוב מודיעין שלום. המשנה לראש עיריית מודיעין מנתח את הסכם כחול לבן-ליכוד. סוקר את המנצחים:בנימין נתניהו והמפלגות החרדיות והמפסידים:כחול לבן והציונות הדתית. פרשנות.

עמיעד טאוב מודיעין בפרשנות פוליטית.

ראשית יש לברך על הקמת ממשלה חדשה. לאחר שלוש מערכות בחירות מתישות ויקרות ובשיא המשבר של המדינה. ולהתפלל כי יגיע יום בו העם יהיה יותר חשוב מהכיסא.

מותר גם לפרגן לקוסם הגדול של הפוליטיקה הישראלית. הוא מקטב, מסית, נהנתן, תחבולן, לא בוחל באמצעים.  ואלו רק החלקים שאנחנו מכירים.

ועדיין היכולות שלו מרשימות מתמיד. ראש ממשלתנו בן ה71 עובד כמו שוטף כלים רעב במסעדת פועלים.

ומביא אוכל לשולחן. הוא מנהל היטב יחסית את משבר הקורונה. פירק לחלוטין את גוש השמאל. באופן שיהיה קשה לבנותו מחדש. וכנראה גם יחיל ריבונות ויישאר עם מעון רוה"מ בכל סיטואציה.

עם זאת חשוב להגיד כי ההסכם שנחתם הינו מסמך כניעה מוחלט לעסקנים החרדים ולשמאל הישראלי שמפלגה אין לו אבל אג'נדה ותיקים רלוונטיים בהחלט כן.

העסקנים החרדיים ניצחו

על פי ההסכמים. העסקנים החרדיים שבדומה לנתניהו גם רגליהם ניצבים בלשכות השרים. וראשם בכתבי האישום שהוגשו נגדם. שוב ישלטו בשקט בסדר היום. כולל הקפאת נושאי דת ומדינה. שליטה בתקציבים. ביטול חוק גיוס נורמלי. ושליטה בכל המשרדים בהם שלטו בעשור האחרון.

מפלגת העבודה ז"ל על שני מנדטיה ואורלי לוי על מנדטה הבודד. ניצבת בצמרת המנצחים לטווח קצר. עם  שלושה שרים פלוס פלוס. ואם מישהו חושב שביבי לא היה מעורב בזה מהרגע הראשון הוא מוזמן לגלח את השפם.

ההפסד הגדול לימין נרשם בגזרות המשפט, הכלכלה וההתיישבות בנגב. משרד המשפטים עבר לשליטה כמעט מוחלטת של הסוציאליזם הפוליטי. גישה כלכלית המנוגדת לחלוטין לאג'נדה הקפיטליסטית' של שוק חופש.י בה מחזיקים נתניהו והימין. ניסנקורן יחד עם עמיר פרץ. יו"ר הסתדרות נוסף בדימוס במשרד הכלכלה לא הגיעו רק כדי לחמם את הכסא.

ולא פחות גרועה מכך הינה העברת מנהלת הבדואים לשליטתו של פרץ. שמשמעותה מכירת הנגב ובהמשך גם הצפון להשתלטות הבדווית ולבנייה הלא חוקית במגזר הערבי.

 

הכתובת הייתה על הקיר

ימינה? כואב הלב אבל הכתובת הייתה על הקיר. וככה נראית התעללות בחסרי ישע. נדמה כי המפלגה של הציונות הדתית שאיבדה לצד המנדטים את הערכים שהובילו את המפד"ל המיתולוגית והמחברת עשרות שנים. הורידה לחצי התורן את דגלי החינוך, החברה והבריאות שוב זוחלת אחרונה אל האשנב הצר שנותר בממשלה הכי מנופחת בתולדות המדינה.

הקשית איתה שותה נתניהו מידי בחירות את המנדטים הסרוגים. ניצבת איתנה בידו. והוא לא ממצמץ בעודו נסוג מכל הבטחותיו. ומוכר לשמאל את כל מה שחשוב למפלגה. החל מהמשפטים וכלה בהתיישבות בנגב כנהוג בביתו מבצרו. היום יותר מתמיד אופוזיציה אינה מילה גסה.

שר האוצר ניר ברקת?

אגב מומלץ לימינה וגנץ לקיים יחדיו ביקור אבלים קצר בביתם של שר האוצר בתיאוריה ניר ברקת, שר הכלכלה בפנטזיה, משה פייגלין, ושאר חבריהם להבטחות נתניהו, לפני שהוא מתחיל להתרגל לתואר רוה"מ.

מצד שני ציפי לבני הוא כבר לא יהיה, ואת הניסיון המיניסטרלי המתחייב הוא מקבל, וגם זה משהו בעידן בו אשכנזי מתמנה לשר חוץ שלא יכול לעזוב את גבולות הארץ.

המפסידים הכי גדולים כרגיל הם השירותים החברתיים במדינה. כולל מערכות הבריאות והרווחה, ששוב הסתבר שכוחם יפה לקמפיינים של בחירות. ע"ע הבטחות גנץ בתחום הבריאות אך לא ליום שאחרי.

במקום לעסוק בתחומים הקשים והחשובים של בריאות ורווחה. הנוגעים לחיי האזרחים. בוחרים שוב הבכירים בתיקים היוקרתיים של חוץ, ביטחון משפטים וכו', ומשאירים את החיים האמתיים שלנו, ואת המקום הכי חשוב לבריאותנו, בידי השר ליצמן וכתבי האישום שלו. של מי שריסק את מערכת הבריאות בישראל במשך עשור. וזה עוול שלא יסלח לא לגנץ ולא לשאר השותפים לממשלה.

בני גנץ וביבי נתניהו
בני גנץ וביבי נתניהו בלחיצת ידיים. תמונה: דוברות הכנסת

עמיעד טאוב הוא המשנה לראש עיריית מודיעין ומחזיק תיק השירותים החברתיים.
לאתר של עמיעד לחצו כאן

עמיעד טאוב ואיילת שקד

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן