השרה להגנת הסביבה: "נחלק כ4.5 מיליון ש"ח לארגונים השומרים על בריאות הסביבה"

השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל: "שיתוף הפעולה של המשרד עם ארגוני הסביבה הוא משמעותי וחיוני, ותורם רבות לשמירה על הסביבה של כולנו. המשרד ימשיך לתמוך ולסייע לארגונים חשובים אלו, שעושים את עבודתם נאמנה ועוזרים לשמור על בריאות הציבור והסביבה

המשרד להגנת הסביבה יתמוך בארגוני סביבה

בהמשך לתקציב התמיכות בארגוני סביבה שהובטח לשנת 2021. המשרד להגנת הסביבה השלים בימים אלה את הליך בחינת בקשות התמיכה. והעביר התחייבויות כספיות ל-22 ארגוני סביבה. בסכום כולל של 4.55 מיליון שקל.

הארגונים שזכו לתמיכה: מכון הערבה ללימודי הסביבה. תחבורה היום ומחר. אזרחים למען הסביבה. לעובדה ולשומרה. אקואושן. מוסללה ארט-טרקס. האגודה הישראלית לאקולוגיה ולמדעי הסביבה. החברה להגנת הטבע. חמש עשרה דקות – ארגון צרכני תחבורה ציבורי. הגן הבוטני האוניברסיטאי – ירושלים. הפורום לישראל ירוקה. אדם טבע ודין. מרחב התנועה לעירוניות בישראל. 2 בי פרנדלי – צרכנות חברתית סביבתית. מרכז השל לקיימות. הצעד הטבעי ישראל. פיוצ'ר מוביליטי ישראל. טבע עברי. חיים וסביבה – ארגון גג. המועצה הישראלית לבנייה ירוקה. יוזמת האנרגיה הטובה והפורום הישראלי לאנרגיה.

הפעילויות שאושרו לתמיכה יתקיימו ברחבי הארץ, במרחבים דיגיטליים ופיזיים, לקבוצות שונות בציבור הישראלי, ובנושאי סביבה מגוונים. בין היתר: הקמת יערות אקלים באזורים מיושבים, בניית קהילות אנרגיה מתחדשת, הפעלת תוכנית מנהיגות סביבתית, הכשרת מתנדבים בחברה הערבית, עידוד יזמות סביבתית במגזר העסקי, חקר השפעת שינוי אקלים על יתושים, גיבוש הצעות לפתרון תופעת גרוטאות הרכב, הכשרות לעיתונאים צעירים ולפעילים סביבתיים בחברה החרדית והערבית, כנסים בנושא מזון מן החי וכסף נקי, ועוד.

במקביל לאישור התמיכות לשנה זו (2021), חתמה השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל, על תיקון למבחני התמיכה. מטרת התיקון היא הרחבת השיח הסביבתי על-ידי תמיכה במספר פעילויות גדול יותר עם שותפים מכלל המגזרים, ובפרט פעילויות בפריפריה של מדינת ישראל. כמו-כן, התיקון לוקח בחשבון את שנת הקורונה שהיוותה שנת משבר וצמצום, כדי שלא לא לפגוע ביכולתם של הארגונים להגיש בקשות.

לחלוקת התמיכות בין הארגונים השונים לחץ כאן. 

 

המשרד להגנת הסביבה
צילום : pixabay
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן