שר הביטחון, בני גנץ:"כל ממשל אמריקאי תמך בישראל"

שר הביטחון, בני גנץ, נאם בכנס השנתי של ארגון הקהילה הישראלית-אמריקאית IAC בפלורידה ואמר:"לעולם לא נפסיק לעבוד עם שותפינו בארה"ב". קבלו את הנאום המלא.

שר הביטחון, בני גנץ, נאם  בכנס השנתי של ארגון הקהילה הישראלית-אמריקאית IAC בפלורידה מתוך דבריו:
"בעלת בריתה החזקה והחשובה ביותר של ישראל מאז הקמתה ב-1948, היא ארה"ב. כל נשיא, וכל ממשל אמריקאי, תמיד תמכו בישראל וכך קורה גם היום. אנחנו אסירי תודה על כך".

"לא במקרה, הגעתי לכאן לאחר פגישות בוושינגטון עם מזכיר ההגנה ומזכיר המדינה, שם דנו ביחסי הביטחון שלנו, ובשיתופי המידע הצבאי בין המדינות. המחויבות הביטחונית של של ארה"ב לישראל חשובה היום מאוד. ההנהגה הישראלית כולה ואני, לעולם לא ניקח את התמיכה הזו כמובנת מאליה, ולעולם לא נפסיק לעבוד עם שותפינו בארה"ב, ולהעריך את התמיכה הדו מפלגתית בישראל".

"בפגישותיי בוושינגטון, דנו באיראן, שהיא קודם כל אתגר בינלאומי ואזורי, וגם איום לישראל. איראן לא רק מציבה איום פיסי לישראל אלא גם איום קונקרטי לדרך החיים שלנו והערכים המשותפים לישראל ולארה"ב".

"ישראל היא המדינה היחידה בעולם, שאיראן מבקשת להשמיד, והיא בונה בימים אלו את האמצעים לשם כך. תפקידי כשר הביטחון הוא להבטיח שזה לעולם לא יקרה, ולכן אני אומר לקהילה הבינלאומית בהובלת ארה"ב – עלינו לעמוד ביחד ולפעול בעוצמה נגד השאיפות של איראן להפוך להגמון עם נשק גרעיני. רק כך נוכל להביא ליציבות במזרח התיכון.
ישראל חייבת לשמור על עליונותה הביטחונית באזור. רק ישראל חזקה, בטוחה ומוסרית, יכולה להושיט יד לשלום ולהרחיב את הנורמליזציה עם שותפים חדשים וותיקים – ממצרים וירדן, דרך מרוקו, איחוד האמירויות, בחריין וגם עם שכנינו הפלסטינים."

בני גנץ
שר הביטחון בני גנץ צילום : Noam Galai
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן