שר הביטחון, בני גנץ: "צה"ל מכוון ופוגע במטרות צבאיות- חמאס מכוונת לאזרחים"

שר הביטחון, בני גנץ: "צה"ל מכוון ופוגע במטרות צבאיות- חמאס מכוונת לאזרחים ומתחבאת מאחוריהם"

שר הביטחון בני גנץ בפנייה לציבור בישראל:
"לפני חמישה ימים ירה ארגון הטרור חמאס על בירת ישראל- את התוצאות בכיריו ולצערי גם תושבי עזה, מרגישים היטב. תשתיות שראשי חמאס ראו כמוגנות, קרסו בין לילה".

"מנהרות מושמדות, משגרים נופלים ומקומות השהייה של בכירי חמאס הפכו למטרות תקיפה. אני מבקש להדגיש- צה"ל נלחם בכל העוצמה, ומשתמש בתחבולות ואמצעים שמפתיעים את ארגוני הטרור".

"למדינת ישראל יש את הזכות והחובה להגן על אזרחיה ואף מדינה בעולם לא הייתה מקבלת ירי של טילים לעבר אזרחיה. שוחחתי מוקדם יותר עם ידידי, מזכיר ההגנה האמריקאי לויד אוסטין, שהביע אף הוא תמיכה בזכותנו להגן על עצמנו, ואני מודה לכל מנהיגי המדינות שהביעו תמיכה בישראל".

"אני מצר על כך שישנן מדינות וארגונים, שאינם מבינים את המציאות כפי שהיא ובמקום ללחוץ על חמאס שיפסיק את הירי, מתעלמות מפשעי המלחמה שלו ולוחצות דווקא על ישראל.ישראל שומרת על מוסר הלחימה- ובעוד שצה"ל מכוון ופוגע במטרות צבאיות- חמאס מכוונת לאזרחים ומתחבאת מאחוריהם- זה כל ההבדל".

מי שהחל בלחימה, מי שמכוון לאזרחים ויורה ללא הבחנה או התראה, מי שמפר את הדין הבינלאומי- הם ראשי חמאס.

אזרחי ישראל,
אני יודע שאנו עוברים ימים לא פשוטים.
כמו תמיד, יכולת העמידה שלכם, האמונה והגיבוי שצה"ל וכוחות הביטחון מקבלים מכם והעמידה שלכם בהנחיות מצילות החיים- היא הכוח שלנו.

החוסן האזרחי יאפשר לנו להכות בחמאס ולהביא שקט.
לצערי גם היום נפגעו אזרחים בעורף, ואני מבקש להדגיש את החשיבות של שמירה על ההנחיות.
חייהם של עשרות אזרחים ניצלו משום ששהו במרחבים המוגנים כשהיה צריך- זה קריטי, זה בנפשנו ואני מבקש את שיתוף הפעולה שלכם בנושא הזה.

היום סיירתי גם בלוד ובמוקדי חיכוך נוספים בתוך ישראל- אני מקווה שנביא לרגיעה גם בתוכנו. צה"ל מסייע לוגיסטית ובהעברת כוחות של מג"ב למשטרת ישראל ואני מבקש לחזק גם את ידי השוטרים ואנשי ההצלה שפועלים בשטח ודואגים לביטחון האזרחים כולם, בלי הבדלי דת, גזע ומין.
אני מבקש מכולם- זה הזמן שלנו להתחבר.
כשאנחנו ביחד- אנחנו מנצחים."

שר הביטחון
שר הבטחון בני גנץ בהערכת מצב צילום: טל עוז / משרד הביטחון
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן