השר זאב אלקין הצטרף לסער ותקף את נתניהו:"מונע משיקולים אישיים"

השר זאב אלקין הודיע על הצטרפותו למפלגת התקווה" של גדעון סער ותקף את נתניהו:"השיקולים האישיים שלך והגחמות של סביבתך הקרובה תופסים מקום מרכזי יותר ויותר בתהליך קבלת ההחלטות".

השר זאב אלקין הודיע על פרישה מהליכוד והצטרפות למפלגתם החדשה של גדעון סער ויפעת שאשא ביטון.

אלקין התפטר מהממשלה והליכוד וכתב מכתב לרה"מ: "לצערי, בשנתיים האחרונות. ובמיוחד בתקופה האחרונה. אני מרגיש יותר ויותר שהשיקולים האישיים שלך והגחמות של סביבתך הקרובה תופסים מקום מרכזי יותר ויותר בתהליך קבלת ההחלטות. שמשמעותם לעיתים קרובות קריטית עבור מדינת ישראל ואזרחיה".

"כמי שצופה בתהליך המסוכן הזה מקרוב אני מודאג יותר ויותר. והאמון שלי בך ובכנות כוונותיך נסדק יותר ויותר. השיקול האישי מתערבב עם השיקול הלאומי, ואף גובר עליו יותר ויותר".הוסיף אלקין.

גדעון סער : ״אני שמח וגאה על החלטתו ובחירתו של חברי, השר זאב אלקין להצטרף ל״תקווה חדשה״ בראשותי.

גדעון סער ברך כצפוי על ההחלטה:"אני מכיר היטב את זאב שנים רבות כאחד מנבחרי הציבור האיכותיים ביותר. החכמים ביותר והערכיים ביותר בזירה הפוליטית שלנו. השר אלקין עבר מסלול ציבורי מרשים ובצע תפקידים רבים ומגוונים בכנסת ובממשלה".

"תמיד קראתי לו ״השחמטאי״. זאב מבריק, רואה קדימה מהלכים, מנתח בתבונה מערכות מורכבות של אינטרסים מגוונים. הוא ״איש מדינה״ במלוא מובן המילה. זאב חצב במו ידיו, בנחישות ובהתמדה. את דרכו. מעולה חדש מאוקראינה לצמרת הפוליטית והמדינית של ישראל".הוסיף סער.

הליכוד: מפלגת פליטים ועריקים

מהליכוד נמסר:"שר המים אלקין דילג מקדימה לליכוד ומהליכוד לגדעון רק בגלל שלא הצליח להיכנס לעשירייה הראשונה בליכוד. ולא קיבל את הג׳וב שרצה".

"המפלגה של גדעון היא מחנה פליטים ועריקים שנכשלו בבחירות הדמוקרטיות בתוך הליכוד ושלא יכולים להיבחר בהן. למרות מכתב רצוף שקרים גם אלקין יודע שלגדעון אין ממשלה בלי לפיד והשמאל".נמסר בהודעת הליכוד.

יו״ר הכנסת, ח״כ יריב לוין:"הופתעתי מאוד מדבריו של השר זאב אלקין. זאב יודע היטב שבניגוד לכל מה שנכתב על ידו. ראש הממשלה נתניהו העמיד תמיד את השיקול הלאומי לפני כל שיקול אחר. כמי שהיה שותף ללא מעט משאים ומתנים, השר אלקין גם יודע היטב ששום עניין שנוגע לחסינות האישית של ראש הממשלה לא היה מעולם תנאי במשא ומתן קואליציוני כלשהו".

 

זאב אלקין
השר לענייני ירושלים והמועמד לראשות העיר ירושלים, זאב אלקין. צילום: עומרי סגן
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן